Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

marți, 20 noiembrie 2018

Trei ani mai tarziu...

     ...Cum stateam eu si ma scarpinam in cap, mi-am dat seama ca parul e acum in alta parte si ma scarpin degeaba, am mutat mana spre barba si am dat foc la un cilindru de tutun. Printre norii de fum am auzit apa uitata pe deschis la baie si am fugit sa-mi iau pastilele de memorie pina nu vine vecinu` de jos in slip sa ma intrebe daca se mareste intretinerea pentru efectele speciale.

       Am deschis Blogger sa incerc un logg in...userrname: (simplu)Milogul..... Password: ....ei aici .... dificil dupa 3 ani....
      ...Am sacrificat porumbelul care venise pe balcon de frig si am dansat gol prin camera de zi cu lumina stinsa de imi pocneau genunchii ca lemnele pe foc, m-am asezat cu capul in jos pentru ca picatura de sange care iriga capul necorespunzator sa ajunga unde trebuie, m-am pus la colt in genunchi pe un mileu primit de la mama,vechi si plin de cioburi de bibelou made in China, am interogat pestele din acvariu, are 3 ani si juma, deci era cu mine cand am stiut parola ultima data...spune mah tot canalie... de ce nu vorbesti? Am iesit din camera si am venit cu o cafea, nu a vrut cafea, era tot tacut, am incercat sa-l inec, cum am vazut prin filme, cu prosop , fara prosop, nimic ...Priveste-ma in ochi si spune ca nu stii parola, gata acum il prind, daca clipeste minte.
       Printr-un miracol infaptuit de structura neurologica de legaturi infinite intre cei 3 neuroni din care 1 e ocupat tot timpul sa vada ce fac ceilalti doi, am gasit parola si iata rezultatul: prima postare dupa 3 ani.
    


       Multumesc pentru timpul acordat lecturii.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !