Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

joi, 2 august 2012

Viermele


 ''Eu nu sunt orgolios deloc, dar daca ma calca cineva pe sireturi imi aduc aminte ce-am fost''
Petre Tutea.


   Scarba, dispret si critica, la modul artistic ''despre gusturi''  sau mai bine spus despre dezgusturi , pentru ca stiu ca gusturile nu se discuta.
   Incep cu mine ca de obicei si ma tot gandesc ce as face in unele momente, daca nu as fi in imposibilitatea fizica de a ma scuipa singur in obraz. 
   In forma plastica sau nu, incep sa-mi dau seama ca mentalitatea nu s-a schimbat de mii de ani, e ca la sfintul andrei care predica de pe cruce pina in clipa mortii in  fata a 15 000 de de oameni , toti stau cu gura cascata si se gandesc , bai asta e mare om domle' dar la nimanui nu-i da prin cap sa-l salveze de cei 2 romani beti si fiorosi, din care unu plecat sa faca pipi.
   Cam asa sta treaba cu gandirea majoritatii, un fel de a cauta luminari aprinse pe timp de zi in padure, asa ca nu e de mirare ca ateii reprezentativi se nasc din prea multa credinta sau provin din familii cu lung istoric religios.
   Si eu, la fel ca si unii dintre voi, sunt ros de un vierme si obsedat de un mine inexistent, e proiectia mea despre ce as fi vrut sa fiu si poate de ce as fi vrut sa fiti voi, continui sa cred ca viata e un vis sub clar de luna, o luna interioara, in fiecare din noi.
  
    Mai jos despre FSN, Iliescu si doctorat, intamplator se potriveste cred cu situatia noastra cu referendumul ce tocmai a trecut.
  

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !