SENZATIONAL !!! Cele mai mari secrete ale lumii dezvaluite!
IMPORTANT: Pentru cine nu are rabdare recomand minutul 6, 8, 13, 16, minutul 20-25 si cam din 3 in 3 minute pina la sfarsitul filmului o sa mai gasiti cate ceva.
PS: Pentru cei care l-au vazut probabil ca deja zambesc din oficiu.
Desigur ca filmul opereaza cu diverse simboluri pentru a transmite cu ironie amara mesaje despre existenta de fiecare zi, puse pe seama diferitelor epoci istorice. Cel mai frecvent simbol este al halterei preistorice care il insoteste pe erou de-a lungul intregului scenariu. Haltera este un simbol al masculinitatii, al "semintei", deci vehicol pentru trecere, progres...Dar personajul nu e constient! De cate ori apare haltera, se arata mirat, confuz.Halterera l-a inviat de fiecare data ca alt personaj...si Lazar a inviat...,si Iisus a inviat... Hristos a inviat!
Intregul film este o subtila alegorie a esecului.Expozitiunea ni-l prezinta pe un dumnezeu, pe care nu il vedem, creand lumea. Apoi brusc D-zeu se decide sa faca o faptura dupa chipul si asemanarea sa. Ce constata D-zeu? Ca e Fantozzi.Odata cu D-zeu si spectatorul face aceeasi constatare si anume ca D-zeu nu e prea reusit. Atunci inseamna ca toate incercarile prin care trece Fantozzi de-a lungul filmului sunt confirmari ca si lumea pe care a creat-o Dumnezeu-Fantozzi nu e chiar reusita. Barbatul perfect, creat dupa, este idealul lui D-zeu-Fantozzi de masculinitate. Inseamna ca D-zeu insusi e in competitie cu alti D-zei mult mai potenti. Deci haltera e simbolul angrenajului masculin din care lipseste ceva. Asadar Fantozzi si D-zeu- fantozzi au potential(vezi bilele), dar nu au elementul care sa confirme potentialul, asa cum sta bine unui mit falic, cum este si mitul invierii.
=))
RăspundețiȘtergereSuper comedie! Nu am văzut-o niciodată. :)
RăspundețiȘtergereNici eu nu am vazut-o niciodata! :)
RăspundețiȘtergereDistinse reprezentante ale feminitatii, de asta suntem diferiti. :D
RăspundețiȘtergereMeseria mea de scrumeur are anumite avantaje.
RăspundețiȘtergereDesigur ca filmul opereaza cu diverse simboluri pentru a transmite cu ironie amara mesaje despre existenta de fiecare zi, puse pe seama diferitelor epoci istorice. Cel mai frecvent simbol este al halterei preistorice care il insoteste pe erou de-a lungul intregului scenariu. Haltera este un simbol al masculinitatii, al "semintei", deci vehicol pentru trecere, progres...Dar personajul nu e constient! De cate ori apare haltera, se arata mirat, confuz.Halterera l-a inviat de fiecare data ca alt personaj...si Lazar a inviat...,si Iisus a inviat... Hristos a inviat!
RăspundețiȘtergereIntregul film este o subtila alegorie a esecului.Expozitiunea ni-l prezinta pe un dumnezeu, pe care nu il vedem, creand lumea. Apoi brusc D-zeu se decide sa faca o faptura dupa chipul si asemanarea sa. Ce constata D-zeu? Ca e Fantozzi.Odata cu D-zeu si spectatorul face aceeasi constatare si anume ca D-zeu nu e prea reusit. Atunci inseamna ca toate incercarile prin care trece Fantozzi de-a lungul filmului sunt confirmari ca si lumea pe care a creat-o Dumnezeu-Fantozzi nu e chiar reusita. Barbatul perfect, creat dupa, este idealul lui D-zeu-Fantozzi de masculinitate. Inseamna ca D-zeu insusi e in competitie cu alti D-zei mult mai potenti. Deci haltera e simbolul angrenajului masculin din care lipseste ceva. Asadar Fantozzi si D-zeu- fantozzi au potential(vezi bilele), dar nu au elementul care sa confirme potentialul, asa cum sta bine unui mit falic, cum este si mitul invierii.
RăspundețiȘtergere