Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

miercuri, 29 septembrie 2010

Noua Ordine Mondiala (a Vitelor Proaste)


[NOTA:  La asta am si varianta in engleza, ca m-am enervat.]
Sa moara Bob, eu sunt absolut incapabil sa imi amintesc  cand tara/lumea asta s-a transformat complet in rahat. Lucrurile pareau destul de normale pentru mine inainte, acum chiar si lucrurile extrem de simple sunt prostesti si ilogice.
Am fost bolnav de gripa si mi-am luat o zi libera...




In trecut, probabil din cauza bunavointei, sau mai stiu eu ce, sefii mei acceptau o zi libera pe ochi frumosi, fara scutiri si alte rahaturi.
Astazi am aflat ca, daca ma imbolnavesc, trebuie sa merg la medic, in aceeasi zi, pentru o consultare si scutire, dupa ce arati ca ai platit asigurari de sanatate (adeverinta se ia de la locul de munca).
Lasand la o parte ca tot timpul am detestat papagalii care se duc la medic pentru ca s-au rahatit colorat dimineata, totusi presupunand ca actionez cu cea mai buna intentie, daca ma simt rau si cred ca ar trebui sa stau in pat, trebuie sa plec la munca, pentru a primi adeverinta (sa zicem 2 ore in Bucuresti) si apoi sa merg la doctor (alte 2 ore) ca apoi sa pot sta linistit in pat!? Deci castig 4-5 ore de stat in pat, dupa o plimbare de 4 ore in RATB, in loc sa bolesc la birou 9 ore degeaba?
Probabil ca, din motive necunoscute de stiinta, majoritatea cititorilor dobitoci cred ca sunt un vaicarist de profesie (ceea ce sunt, dar aia alt subiect).
Dar permiteti-mi sa trec un pic mai departe.Am un Stat care ar trebui sa ma ajute in cazul in care sunt bolnav, si mai si platesc o caruta de bani pentru privilegiul asta. Iar Statul, in intelepciunea lui ma pune sa ma duc la doctor pentru un rahat, ceea ce inseamna ca:
-ori crede ca sunt complet idiot, si ca dupa 30 de ani, si cel putin 30 de cazuri de gripa, eu inca nu-mi dau seama ca daca ma dor toate oasele, transpir ca dracu de 15 ore, imi curge nasul am gripa si ar trebui sa stau la pat. Merci draga statule, hai sa-ti mai torn niste bani pentru ajutor!
- ori crede ca sunt un hot, care se preface bolnav, sa ai manance lui (mie?) banii. Din nou, mui de multumiri.

Acum capitalistii cu buzunarele rupte o sa sara de cur in sus: Comunist nenorocit, vrei sa stai acasa pe banii firmei!!!
Pai ba baeti, daca eu ma duc la servici si stau si o frec cu mucii pe tastatura ce castiga firma? Daca din aia 20 de colegi din sala, mai iau 2 gripa ce castiga firma cand aia o sa stea si ei 2 zile cu mucii pe taste scriind cod halucinant de la febra?

Hai sa respect sistemul, e normal, nu?
Mi se face rau, sunt la pat cu febra, sau am diaree si nu ma pot deplasa pe o raza mai mare de 5 metrii de WC, sau m-a muscat un paianjen si am piciorul cat capul vostru de mare si la fel de inutil?
Raspunsul, in mirobolantul sau cretinism e, desigur: Chem o salvare! Adica eu, cu piciorul umflat, chem una dintre salvarile alea care oricum nu ajung cand moare omu'
Chem pe masa! Chemati voi gloata de bolnavi inchipuiti, sa aveti viata cuiva pe constiinta.
Sau nu viata, sa nu fiu dramatic, piciorul cuiva. Cand un copil ramane fara picior ca n-a ajuns ambulanta, duceti-va pe la el cu flori in mana si explicatii, ca de, era pacat sa pierd eu banii pe o zi, ca asa e sistemul, ca altfel ramaneam fara zile de concediu... Iar el o sa schiopateze prin viata mandru ca o gloata de stupizi au primit concediu medical pentru o zi de diaree aproape grava.
Sarumana.








0 comments:

Trimiteți un comentariu

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !