Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

miercuri, 2 februarie 2011

Premiile Doxcar

Observ ca este sezonul premiilor pe blog, si cum sunt nou in domeniul asta si n-am inteles nimic, si mai ales din cauza ca nu am fost nominalizat la nici o categorie care conteaza, lucru ce denota clar lipsa de impartialitate a juriului si discriminarea rasiala si sexuala la care sunt supus, am instituit propriul meu premiu:
Premiul Doxcar

Dupa cum va puteti imagina premiul Doxcar este cel mai important premiu al blogosferei si doar oamenii cu adevarat misto (nu, imi pare rau, tu nu te incadrezi) il pot primi. Premiul functioneaza pe principiul dovedit istoric al dictaturii absolute, eu fiind juriul, singurul candidat si castigatorul marelui premiu. 

Dar sa nu mai pierdem vremea si sa anuntam categoriile:


Premiul pentru cel mai mare bloger in viata (sau partial in viata): Doxatul Dex
La aceasta categorie castigatorul a fost votat in unanimitate de 99% dintre votanti. 1% s-au sinucis in conditii nu foarte misterioase, dar oricum suspecte, prin moarte naturala.

Premiul pentru cel mai culturist bloger: Milogul
Aici juriul a decis cu majoritate de 51% ca e mai bine sa se riste sa-i bat eu decat sa-i bata Milogul. 

Premiul pentru cea mai enervanta Altruista SRL: Nu se acorda!
Juriul nu mai vorbeste cu respectiva, pentru ca juriul nu a fost considerat demn pentru a fi nominalizat, macar cu mentiune, la o oarecare categorie oricat de inofensiva. Neputand acorda premiul din lipsa de comunicare, premiul nu se acorda, si se reporteaza pentru anul viitor.

Premiul pentru cel mai haios post pe un blog: Dannyxs
Pentru comentariul mirobolant de la postul asta. Rar i-a fost dat juriului sa creada intai ca omul a innebunit, apoi sa-l intrebe, apoi sa rada incontinent timp de jumatate de ora. Plus ca efortul de a scrie o pagina de aberatii perfect calculate merita un premiu.

Premiul pentru cel mai bun umor pe un blog: Milogul
Ha, ha, ha! Asta a fost cea mai buna gluma a mea, deci premiul mi se cuvine mie: Doxatul Dex! Marele castigator! "As vrea sa multumesc familiei care a fost alaturi de mine in momentele grele in care glumele mele provocau miscari stomacale necontrolate audientei si tarisoarei mele scumpe care m-a invatat ca ori rad ori ma internez!"

Premiul pentru alt blog bun in afara de Milogul SRL: 404 not found
Asta este, nu toata lumea are talent. Mai incercati, nu e un capat de lume. Omul mai invata, mai rupe o carte, mai arde o calorie, mai bate un banc...

Premiul pentru autoarea pe care o iubim cel mai mult: Colorbliss
Daca pana ieri mai era ceva concurenta cu entinatea care nu m-a nominalizat la nici un premiu, acum lucrurile sunt clare. Pe Colorbliss o iubim cel mai mult!!!! Yuhuuu!!! Felicitari!! Tzuc tzuc!!! Daca nu cumva intra si ea in treaba asta cu premiile si nu ma nominalizeaza caz in care nu-mi placea oricum cum scrie si o banuiesc ca este si antipatica.

37 de comentarii:

  1. Si desigur vei scrie si despre premiiile ZMEURA DEXAUR pentru cei care si-au dat in petec pe-aici pe blog si pe care i-a luat Milogul de urechi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti un suparacios :) Observi ca la Marele Premiu a trecut ,,Milogii" - adica si tu. Sau asta nu e categorie care conteaza ? :))
    Oricum, cel putin la categoria aia cu umor (omor, omur? ) te voi nominaliza :D Credeam ca a expirat data limita, dar se pare ca mai am timp pana sambata sa te inscriu in concurs. Special pentru tine voi face nominalizari, deci Felicitari!! tzuc tzuc!! :))
    p.s ma banuiesti bine, am talentul de a fi antipatica uneori :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @la fee
    Milogul se ocupa de pastrarea ordinii, eu dau premii doar pentru excelenta :)

    @Colorbliss
    Eu suparacios?? Poate vrei sa nu mai vorbesc cu tine!!! :p
    Nu vreau nici o nominalizare, am castigat deja cel mai important premiu, premiul DOXCAR. De fapt am ajuns atat de sus incat ma gandesc sa ma retrag si sa-mi scriu memoriile intr-un bestseller (pe pagina cu titlul de la inceput).

    RăspundețiȘtergere
  4. @Doxatul Dex
    Ce ma bucur ca nu vrei!! Phiuuuu! Mi se pare o treaba tare dificila oricum, nominalizari pe categorii si criterii.. Plus ca nu stiu cum va reusi juriul sa fie obiectiv. La categoria ,,cel mai bun cititor/comentator" - cum anume se decide ? :)) Nici macar la umor nu e clar, caci pentru asta ar trebui sa cunosti blogul cat de cat si stilul omului de a scrie, pentru a detecta umorul.
    La tine de exemplu nu e evident intotdeauna :)
    Deci, ia un marker si tzusti in mollus. Alege best-victimbook si scrie, Dex!! Scrie!! Impartaseste din experienta ta de viata si cu poporul, nu fi egoist! :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Colorbliss
    Premiile Doxcar folosesc un algoritm extrem de complicat pentru alegerea candidatilor si a castigatorilot. Ti-l pot descrie daca ai cunostiinte de statistica cuantica, matematica universala si tehnici computationale abstract aleatoare de nivel inalt.
    Cat despre umor e simplu de detectat, citesti un post umoristic de-al meu si daca nu razi n-ai cum sa dai premii de umor ca n-ai simtul umorului :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru cititorii care mai aveau indoieli de instabilitatea emotional-afectiva a D.lui Doxatu`
    SA STITI CA NU I-AM DAT DRUMUL, NE-A SCAPAAAT !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Despre statueta: o are neagra, ori e nespalat, ori e omul ideal, alb peste tot, negru unde trebuie.
    Despre articol: Pe Doxatu` nu il iau in serios, oricum esti printre cei mai mari(inalti) bloggeri asta e clar.:)
    Despre premiul De Aici : fiecare voteaza cum vrea si unde vrea, observatia lui Colorblis e bine venita, esti si tu nominalizat la Marele Premiu, acum pune cutitul jos si intoarce-te incet, incet, cu fata la mine, totul o sa fie in regula.
    Pentru Altruista : Termina cu examenele si sa vii sa-ti dau cratita asta sa-i dai una lu` Doxatu` ca sa-si aduca aminte cum era in studentie.In studentie il durea capul ori de la mahmureala, ori de la vreun examen, deci il durea capul, asa ca e buna solutia.:)
    Pentru Doxatu`: Lasa mah ca te faci tu mare si sa vezi atunci. :)
    PS. Sa nu uiti ca suntem prieteni, da chiar, ia repeta de 100 de ori ca sa ma asigur eu ca totul e in regula pentru viitorul meu apropiat.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Aceasta era statuia lui Priapus, dupa cum se vede. Vai, sa roseasca zanele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pata neagra este din cauza ca n-am mai avut bani suficienti sa termin statuia, si decat sa nu fie realista mai bine am lasat-o neterminata.
    Perversilor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ăăă, io am crezut că pata aia neagră este din cauză că ai cenzurat o imagine. Ca în revistele (unele adică) în care se pune o bandă neagră care acoperă ochii persoanelor fotografiate.
    Da chiar, la tine banda neagră ce acoperă?... :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Vaaaii, Doxatule, ce ingrat ești ! M-am supărat pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Altruista SA
    Eu m-am suparat primul!!!

    P.S. Nu lua articolul in serios, e doar o gluma :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @mitzaabiciclista
    Asta e simplu, acopera o alta banda neagra, care acopera o alta banda neagra, care acopera o alta banda neagra, care acopera ...

    RăspundețiȘtergere
  14. huh! Asta mă face să mă gândesc la Matrioska, păpuşica rusească, pe care dacă vroiai să o găseşti trebuia să deschizi o cutie în care era o altă cutie şi apoi o altă cutie şi tot aşa.....până când la sfârşit descopereai o păpuşică miiiiiiicăăăă mică. :p

    RăspundețiȘtergere
  15. @Altruista
    Ba ia-l in serios pe Doxatu`, este un om pizmos( sper ca nu am gresit cuvantul):D

    RăspundețiȘtergere
  16. @Dox
    Nu conteaza cine s-a suparat primul, conteaza cine cade primul. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @mitzabiciclista
    Daca aveam un sistem de votare primeai niste puncte bune pentru comentariul tau. :)) Voi doi va cunoasteti?:P

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu-mi da nici un premiu că cine ştie cu ce mă procopseşti şi mai vreau să mai comentez, că sufăr de limbarniţă acută. :P

    RăspundețiȘtergere
  19. Premiile le acorda Dictatorul Doxatu`, eu impart cu darnicie mentiunile. :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Iata ce am inteles eu: Altruista e Mimoza lui Dex,dar el nu recunoaste ii da inaite cu suferinta si tot tacamul metafizico- existentilist. Noi stam ca prostii cu gura cascata(ca in desenul postat de Milogul cu vreo doua saptamani in urma) sa aflam ce se mai intampla, dar ,de fapt, in sinea noastra "intamplam" lucrurile cum am vrea noi.
    Deci, nu conteaza decat ca daca s-au iubit macar o clipa Dex si mimoza lui, clipa are valoarea vesniciei.Dixit!

    RăspundețiȘtergere
  21. S-acum Milogul ma va lua iar de urechi si ma va da afara de pe peluza lui!

    RăspundețiȘtergere
  22. Suna mai bine in persana!

    RăspundețiȘtergere
  23. @la fee
    Ai 15 minute de penitenta oratorica, exprimate prin TACEREEEEE !:) Acum ca m-am racorit , continuati va rog.

    RăspundețiȘtergere
  24. Pot sa tac de saptamana viitoare, cand incep scoala?

    RăspundețiȘtergere
  25. Si da, dupa acest "tacereeee", mi-au crescut urechile ca la elfi!

    RăspundețiȘtergere
  26. Bineinteles, fiindca fix in aceste momente, niste fete Doctor in stiinte politice, se dau in vant sa ma traga de urechi cu protocronismul! Eu cred ca de aia e lumea frumoasa, ca sunt mai multe opinii! Eu nu am terminat Stiinte Politice, asa ca am drptul sa cred ce vreau!

    RăspundețiȘtergere
  27. Miros oare o conspiratie impotriva mea? Poate unii vor sa ramana fara premiu? Sau altii sunt invidiosi ca n-au fost nominalizati?

    RăspundețiȘtergere
  28. Bineinteles ca nu e o conspiratie impotriva ta! Cred ca e impotriva mea! Vecinul meu tocmai mi-a stricat tencuiala de pe un perete.Abia am zugravit! Mai ai grenada?

    RăspundețiȘtergere
  29. @la fee
    Aaaaa.... am pierdut-o! Pe cuvant! Mi-a scapat! A fost un accident!!! N-am nici o idee cum de a gasit-o vecinul meu ce care nu-l suport, a scos cuiul si si-a infipt-o undeva!

    RăspundețiȘtergere
  30. :))) Ei na, am glumit, dară, am vrut să-ți văd reacția, ce zici, mă supăr ori ba ? :P Deși era puțin probabil să se întâmple asta pentru că se vede clar tonul umoristic cu care ai scris articolul. :D

    Mimoză .. ?

    RăspundețiȘtergere
  31. @Altruista SA
    Am mai scapat de o grija!

    N-am zis eu de mimoza, eu nu iau treaba cu mimoza in ras cum fac altii p-aci :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Eu nu iau deloc in ras treaba cu Mimoza! Dimpotriva! De mult nu am citit ceva la fel de frumos despre o femeie! Asa cred ca m-ati si atras pe blogul vostru! Ce a scris Dex mi s-a parut duios si onest in acelasi timp!

    RăspundețiȘtergere
  33. Prima data am citit "dubios" in loc de duios si eram mandru. Acum ma simt un pic cam gay!

    RăspundețiȘtergere
  34. te asigur ca eu sunt femeie! deci nu ai de ca sa traiesti sentimente dinastea! Milogulpoate confirma!

    RăspundețiȘtergere
  35. din astea; Mlogul poate confirma(erata)

    RăspundețiȘtergere
  36. 'la mea, io unde sunt in topul asta?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Invidia vere, cand a aflat Dezaxatu Dox ca nu suntem nominalizati de nimeni, chiar daca nu ne-am inscris, si-a bagat mina aia care dadea publicare la posturi in masina de tocat carne, a bolborosit ceva care suna a linie de cod C++ amestecata cu injuraturi de prin filmele alea romanesti de arta si si-a dat demisia. Il gasesti aici http://realitychains.wordpress.com/ , unde isi foloseste mina cealalalta. (atentie , nominalizati blogul in top)

      Ștergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !