Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

joi, 17 februarie 2011

Un elefant se legana...

  

       Pe o panza de paianjen atarnam cu tot cu schemele tactice de viata din capul nostru, pe care bineinteles ca avem senzatia ca nu le cunoaste nimeni si chiar mai mult, ca sunt unice.
      Unic nu inseamna neaparat si mai bun, in societatea noastra tehnologizata pina la apasatul pe buton sa iti sara sacul de ciment in spate, nici macar unicitatea, diferentele, nu mai sunt la moda. De ce? Pai in timpul nostru liber ne imitam unii pe altii ca stramosii nostri iubitori de banane.
       Doi elefanti se leganau, pe o pinza de paianjen...
  Viitorul arata ca fundul unui babuin, colorat si plin de cacat, colorat de la marketing, panouri publicitare, reclame in toate culorile care vand nimic si plin de cacat, la fel ca si mesajele electorale, publicitare, religioase, etc..
      Trei elefanti se leganau, pe o pinza de paianjen...
  Doamnelor si domnilor, bine ati venit in viitor, societatea perfecta unde voi toti sunteti sclavi, pardon sunteti clienti, consumatori  si aveti carduri si rate la banci ca sa va permiteti sa cumparati paine pentru voi si pentru copii, spatiul publicitar exterior s-a terminat, acum se vinde spatiu publicitar in centimetri cubi direct in creier. 
      Patru elefanti elefanti se leganau, pe o panza ...asta se intampla de obicei cand painjenul e ocupat.

10 comentarii:

  1. Parca esti de la securitate canalie, postul meu anterior s-a chemat "un filosof se legana" pana in ultimul moment cand am schimbat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia dupa ce zece elefanti s-au leganat pe panza de paianjen, au facut arahnofobie, au investit in stiinta si tehnica si au colonizat noile planete descoperite de Kepler 11. Dupa o vreme au avut din nou nostalgia panzei de paianjen dupa princiupiul:" Foaie verde batz,/ N-ai de lucru, fa-ti!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteti atat de atenti la aspecte care par detalalii, dar care reprezinta cruda realitate esentializata. Uneori mi se face pielea de gaina de teama si de neputinta. Retelele plasei de paianjen ne-au acaparat pe aproape toti...Eu cred ca toate etejele existentei noastre au fost imbalate. Ca zana, vad un singur mod de contracarare si anume ceara de albine,dar nu imi dau seama inca in plan uman cum o pot face eficienta.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=NQ7CQzJdaSs

    RăspundețiȘtergere
  5. @La Fee
    Pe-aici prin zona, frigul si alergatul ne-au facut mai invizibili :)

    Milogule, ce imi faci ? Am oroare de cantecul asta cu elefantii si panza lor de paianjen.. In urma cu 2 ani, mi l-au cantat niste prunci, pe un autocar, pana au facut o cireada de 200 de elefanti. Asta presupune mult timp stii ?!?!?!?!
    Cand paianjenul nu e acasa, elefantii se leagana.. pe panza ? Nu a iesit cu rima, eu si poeziile.
    Ma sperie viziunea asta...indivizi prinsi intr-o panza de paianjen tesuta frumos in societatea asta. Stiti cu siguranta faptul ca panza de paianjen este de 3 ori mai rezistenta decat otelul cu aceeasi grosime. Putem scapa ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Tocmai m-am intors de la corectat de la Olimpiada.
    Mie mi-au revenit lucrarile de la a 6-a,din judet, fiindca nu am ore la aceasta clasa.
    Subiectul a fost construit pe doua texte destul de grele pentru varsta lor: Jean Bart "Jurnal de bord" si Gala Galaction "La tarmul marii". Lucrarile s-au impartit in trei categorii:balarii,tehnice si doar trei-patru rafinate, subtile, profunde...

    La eseul liber "Mi-am despletit privirile pe mare" creatoarea/creatorul (de pe locul I) a imaginat doua personaje Bunicul Soare, care o/il purta peste zi in expediti in larg, si Bunica Luna, care o/il astepta seara cu lapte cald,prajiturele cu miere si povesti marinaresti.
    La compunerea dialogata dintre Tarm si Mare, cei mai multi candidati au transformat personajele in parti beligerante:s-au luptat, s-au zimtuit,s-au dusmanit.In lucrarea care mi-a placut mie,cei doi erau indragostiti:Tarmul era "ea", iar Marea era "el", un el ce ii aducea dupa fiecare furtuna margean, perle si scoici! Superba! De obicei, imi dau seama daca e lucrarea unei fete sau a unui baiat. Despre aceasta lucrare nu pot spune cu certitudine cui apartine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate este ,totusi, baiat, fiindca a gandit uimitor, (sau am gandit eu pentru el?)... Tarmul(ea) are conditia asteptarii, iar Marea (el)este cel care calatoreste si infrunta furtunile. In celelalte lucrari, Marea era o "ea" certareata..., plina de reprosuri la adresa Tarmului care ii statea in cale! Ceilalti copii au conservat genurile celor doua substantive si in distributia personajelor!

    RăspundețiȘtergere
  8. De ce nu folosești persoana I plural, ci persoana a II-a plural ? :) Sau tu ești mai speșiăl, pentru că vezi pânza, sau cum ? :D

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !