Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

luni, 21 februarie 2011

Pick me, pick me !!









Ca să înviorăm puțin atmosfera, m-am gândit la un mic joculeț. :D De multe ori am fost întrebată ( îndeosebi când eram mică - poate și voi ) ... ce animal aș vrea să fiu. Întotdeauna îmi schimbam răspunsul ... asta pentru că îmi plăceau mai multe animale. :))) Așa că vă înșir aici animalele în pielea cărora mi-ar fi plăcut să mă aflu dacă aș fi avut de ales asta, cu tot cu motivație, și vă aștept și pe voi să vă exprimați metamorfoza. :P
Șoim. În filmele mele cu eroi, Hercule, Xena etc. nu se putea, domne, să nu existe vreun șoim. Era pasărea ”înțeleaptă”, cea care vede tot, cu ochii ăia ageri ... Mai putea să și zboare ! Așa că da, șoim.

Tigru. Leii nu m-au impresionat niciodată, dar tigrii ... și în special panterele, ca să divaghez puțin, pfff ! Poate pentru că îmi plac pisicile, iar tigrii sunt ca niște pisici mai mari, pufoase și periculoase în același timp, nu știu. Oricum, îmi doresc să merg în Thailanda la templul acela, să mă joc și eu cu câțiva pui de tigru. :D
Delfin. După ce că îmi doresc nespus de mult să am ocazia să înot cu un delfin ... întotdeauna am asociat delfinul cu bunătatea și inteligența - cea din urmă pentru că am tot citit că delfinii sunt cele mai inteligente animale de pe Planetă ș.a.m.d. Nu știu dacă asta e adevărat, dar îmi plac delfinii, mai ales că sunt inofensivi, prietenoși și îmi tremură ochii când mai văd cazuri în care delfinii ajută copiii cu autism sau alte probleme, să depășească anumite stări. Mi se pare frumos. Vreau să fiu delfin !!!!
Ursuleț Koala sau Panda. Drăguțului ăsta ... cine și ce să-i facă ? E un scump și un leneș și un vegetarian pe care-l sorbesc din ochi. Din păcate ”panduții” sunt vânați, dar și ei sunt tare simpatici. Aș crește acasă un koala, dar numai dacă aș sta în China. :P
Închei cu un cal. Mi-ar fi plăcut să fiu cal, mi se rupe inima de milă când văd tot în filme din astea de război, vechi, în care se folosesc cai și săracii cad așa, ”răpuși” în luptă ... Nu am un motiv specific pentru care mi-ar fi plăcut să fiu cal, dar m-ar fi bucurat să dezvolt o relație cal-stăpân cu cineva, un copil, în special. Știți că ei, caii, se atașează de copiii ... și sunt și ei blânzi câteodată. Un cal ... negru. Black beauty.
Cam atât din partea mea. :D Voi ?

22 de comentarii:

  1. Nu îmi merge să așez pozele, FUTU-I !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Soim am fost, in copilarie, prin gradintia, nu mi s-a parut deosebit. Mai erau zeci de mii, poate sute de mii ca mine.
    Porbabil as alege cal. De-al naiba. Sa complexez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-o viata anterioara am fost "La Gazza Ladra" ( Cotofana hoata) si pentru mine special a compus Rossini.
    http://www.youtube.com/watch?v=uYxfI2Hj7_0

    RăspundețiȘtergere
  4. Filmele tale cu eroi erau Hercule şi Xena? Da câţi anişori ai? :)
    Şi cred că mi-ar fi plăcut să fiu cioară, că trăiesc ale naibii păsări o grămadă de timp. Nu le vânează nimeni, nu trebuie să migreze, nu le vrea nimeni nici în tigaie, nici împăiate, şi nici acte prea vitejeşti nu trebuie să facă, nici buhuhu ca bufniţa ca să sperie lumea nu trebuie. Sunt nişte fiinţe care impresionează pur şi simplu prin prezenţă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va-sa-zica tu erai sarpele galben din "Micul Print" care elibereaza sufletul copilului! Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. @La Fee
    Eu eram sarpele ala rau care musca oamenii fara motiv. Si in nici un caz galben, cred ca verde as vrea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok!Si mie imi place verdele.Ti-am mai spus asta?

    RăspundețiȘtergere
  8. @la Fee
    Nu mai rade de un biet sarpe care nu poate distinge culorile cioara ce esti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Auuuu!Bestie! Iar am scapat cascavalul!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si simt veninul tau cum se imprastie si imi paralizeaza creierul si ,in loc sa zbor mancand pamantul, stau ca cioara-n par! Peste 200 de ani, am sa te iert!

    RăspundețiȘtergere
  11. De fapt, stateam pe par contempland coada de admiratori veniti sa le dau macar un autograf, cand ai aparut tu ca sa ii imprastii!

    RăspundețiȘtergere
  12. OAAAu! Am citit ce mai scriu altii...cu flori de cires pe-acolo...tre sa ai nervii tari sa citesti! Ma antrenez si ma mut in cires!

    RăspundețiȘtergere
  13. Oops, am incurcat borcanele mitzaabiciclista era cioara, nu La Fee. Iara o sa fiu acuzat de rasism.

    RăspundețiȘtergere
  14. Lasa, Dex! Nu te mai scuza! Si cotzofana e tot un fel de cioara!

    RăspundețiȘtergere
  15. Rasism? Unde? Pffff daca si cotofana a ajuns cioara atunci maidanezul nostru e salvamontist.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Altruista
    Nici mie nu mi-a mers sa aranjez pozele..fTUI!!!
    Pozele astea sunt inaranjabile. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Pe bune ? Așa m-am stresat că nu le pot ordona frumos ...

    RăspundețiȘtergere
  18. Va inteleg, eu asa m-am apucat de baut. Veneam de la Balul Ambasadei Vienei cu operele complete ale lui Schopenhauer la subrat si am zis sa postez pe blog si nu s-au aranjat pozele si am inceput as beau si acum aibia mia stiu sa csriu!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ia uita-te la ei !!! M-ati ademenit in "umilul vostru palat"spunandu-mi "va mai asteptam pe la noi, Majestate!",iar acum nu mai pot fi nici macar o cotzofana! Aualeu! Pai azi e Dragobetele! E logodna pasarilor! Nu va iert pana nu imi veti aduce diamantul pe care contele Orlov l-a adus tzarinei Ecaterina! Daca nu il gasiti, ma multumesc si cu Hope, desi e albastru si nu il pot asorta! Si daca ma mai suparati, voi pune sa fiti biciuiti! Si apoi va voi exila in prozele lui Sven Hassel sa urati pana invatati sa iubiti!

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu vreau tigru sa fiu!! Doar asa, sa ma simt puternica fara a fi nevoita sa fac ceva anume. Sa fiu si eu pradatorul, macar din cand in cand :)
    In rest, un cal as fi.. Dar as fi unul liber.

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !