Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

duminică, 27 februarie 2011

Dropa

Bayan Kara-Ula , intre China si Tibet, anul 1938
     O expeditie descopera un loc de inmormintare in care toate scheletele gasite nu depaseau 1.38m, lasind la o parte faptul ca oricum chinezii nu depasesc acum 1.40m, interesant este faptul ca in acelasi loc s-au gasit cateva discuri de piatra.
     Discurile de piatra cu o gaura perfect sferica in centru aveau semne incrustate ce puteau fi litere, cuvinte, scriere.
     Pietrele, in compozitie granit amestecat cu metale, in sine sunt importante, dar ce atrage atentia vine de abia in 1958 de la profesorul Tum Um Nui care apare cu o traducere ce suna cam asa „Oamenii Dropa au coborat din cer cu navele lor aeriene. De zece ori pana la rasaritul soarelui, barbatii, femeile si copiii s-au adapostit in pesteri. intr-un tarziu, ei au inteles prin semne ca vizitatorii veniti din cer erau pasnici si oamenii au putut sa se apropie”( ca sa ii poata vina cu arcurile)
     Pina aici nimic neobisnuit, niste pietre ce seamana cu CD-urile de azi, cam multe ce-i drept vreo 700 la numar [piraterie], cu semne ce par a fi o scriere si un zabauc ce pretinde ca a reusit o traducere. Consecintele sunt ca profesorului ii sunt stopate prelegerile si ii este interzis sa publice traducerea de catre Academia Chineza. 
     Intr-o societate sanatoasa acestea sunt masurile care trebuiesc luate, ce se intampla in continuare e cam lipsit de ratiune, nu s-a gasit inca o explicatie, se aplaneaza discutiile despre subiect, iar semnele de pe discuri nu au fost inca descifrate. 
    Vechimea pietrelor stabilita la Universitatea din Beijing, se pare ca ar fi de 12 000 de ani. 
    

34 de comentarii:

  1. Imi place acest subiect!Este si o legenda legata de cele doua triburi, Dropa si Sikang.Cercetatorul Chi Pu Tei a dat o explicatie cusuta cu ata alba, spunand ca triburile proveneau din niste maimute montane. Acuma e greu de explicat cum de scheletele apartineau unor maimute, dar vestigiile de viata materiala apartineau unei populatii umane.Si nu orice urme! Pe peretii cavernelor locuite sunt niste fresce cu fiinte umanoide avand capul protejat de niste casti sferice, alaturi de reprezentarile unor corpuri ceresti unite prin linii punctate.
    Oricum, despre oamenii veniti din stele sunt legende multe in zona Pacificului. Interesanti sunt si acei "Kappas" despre care a facut cercetari Komatsu Kitamura.

    RăspundețiȘtergere
  2. Umanitatea s-a purtat cu vizitatorii celesti in buna traditie! I-a haituit, i-a vanat,i-a ingrozit! Dupa deviza stramoseasca:ceea ce nu ne seamana trebuie ucis!As fi vrut sa stiu ca au fost salvati de vreo nava de pe planeta de origine. Oricum au lasat semne nu pentru noi, ci picturile sunt un mesaj pentru o eventuala misiune de salvare! Discurile cu o concentratie mare de cobalt sunt o dovada a existentei lor, ca doar maimutele nu facaeau discuri!!!
    Mie imi place tot ce e legat de protoscriere. Toate legendele sunt pline de informatii care fie nu convin societatilor stiintifice, fie sunt prea deplasate ca sa fie luate in serios. Sunt o cabotina,stiu, deoarece nici eu nu ma dedic studiului aprofundat. Fac doar ceea ce e necesar sa supravietuiesc si, pentru ca munca mea e prost platita, trebuie sa muncesc toata ziua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ma rog cum au reusit interstelarienii astia sa fie invinsi de niste maimute paroase?

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiindca traiau in conditii improprii! Se pare ca purtau combinezoane de zbor cu dispozitive cam cum au scafandrii pentru a respira.Cand au epuizat resursele, gata! Va dati seama ce ciudati pareau aia pentru autohtoni?

    RăspundețiȘtergere
  5. Astazi am aflat intamplator de niste vestigii de protoscriere pe Valea Chiliilor, undeva langa Campulung Muscel. Se pare ca in antichitatea dacica acolo erau schiturile sihastrilor zamolxieni si ca acolo sunt si azi ruinele unei cetati dacice.Pe ruinele cetatii si in toate pesterile de pe Valea Chiliilor s-au asezat calugari crestini, dupa venirea Sf. Andrei. E posibil ca acei primi sihastri sa fi fost de fapt practicanti ai cultului dacic, trecuti la crestinism cu forta. Egumenul manastirii a dus echipa de filmare sa arate vestigiile de scriere care sunt asemanatoare cu cele de la Tartaria.Locuri superbe,dar accesibile doar celor cu antrenament! Salbaticia acelor spatii m-a uimit. Nu am mai vazut niciodata asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  6. Povestea tribului dropa s-a nascut in urma unui accident, dar cred ca au fost misiuni extatrestre care au avut ca principal obiectiv studierea Terrei si a locuitorilor acesteia. Sarpele cu Pene - Quetzalcoatl, ei, ce zici... sarpele(pamantul) si penele(cerul)...

    RăspundețiȘtergere
  7. SPER CA NU RADETI DE MINE! MAINE O SA IMI AMINTITI IAR A SUNT DE PE PLANETA LIBERTATEA 12?

    RăspundețiȘtergere
  8. @Milogul.SRL
    Yeah right!!! Asta esplica tot!

    RăspundețiȘtergere
  9. @dex
    Mda, se pare ca e greu iti este greu sa accepti ca e cineva mai destept decat tine. :D Chiar daca sunt veniti din spatiu. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu aş avea nimic împotriva extratereştrilor, chiar dacă ar fi verzi-gri la culoare, cu ochii foarte mari şi sticloşi, fără nas doar cu nişte găuri subţiri din care să văd scurgându-se nişte mucozităţi alburii gălbui. I-aş da batista mea să-şi şteargă găurile....ăă.. nasul şi el ar crede că ăsta e un semn de pace şi prietenie :D
    Plus că vă daţi seama ce drăguţ este să ies pe stradă, sau să merg la teatru sau film cu un astfel de individ? Pe urma i-aş suna pe Mulder şi Scully, nu de alta, dar să se convingă Scully că aliens există şi "the truth is out there!" :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Miza, sa iti inapoiez acum masca si biciul sau mi le lasi pana la 8 Martie? Esti o fiinta tare generoasa si toleranta! Daca vrei iti prezint un extraterestru din Marea Piramida.E cel care i-a invatat pe pictori ca vad mai bine la lumina becului!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu cred ca astia ai mei de a V-a sunt aliens!Am unul care cand n-are chef de ora isi provoaca hemoragii nazale.Azi n-avea chef...Ii spun sa nu mai faca asta ca mi-e rau si nu au targa a ma duca.Dar un altul zice:"Nu-i nimic, va ducem cu catedra..." :)))))Asa ca o data ii imprumuti batista, poate si a doua oara, dar a treia e deja mult.

    RăspundețiȘtergere
  13. Adevarul este ca imi amintiti atat de dureros de tare de o persoana pe care nu am vazut-o de un milion de ani si pe care nu cred sa o vad nici in urmatorul milion de ani, de parca ar fi o fiinta extraterestra!

    RăspundețiȘtergere
  14. @La Fee
    Îţi las şi masca şi biciul, dar vezi că trebuie să-ţi iei neapărat un costum de piele negru, eu aş merge pe unul roşu cu extra luciu şi perfect mulat. În ce priveştre extraterestrul tău de a V a care îşi provoacă hemoragii nazale, eu dacă aş fi în locul tău i-aş spune că îi dau numai 10 dacă stă în faţa clasei toată ora şi reuşeşte să-şi producă atâta hemoragie cât să umple o cană de ceai. Eu nu sunt pe principiul interzicerii anumitor plăceri unei persoane, ci dimpotrivă, i-aş da posibilitatea să-şi maximizeze potenţialul în exact ceea ce îi place mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu ştiu ce naiba am azi cu atâţia de "eu" Pffff!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc mult, Miza, am sa imi iau un costum rosu! Ala micu are potential! Joia trecuta a umplut o chiuveta, de aia nu mai suport sa trec prin asa ceva!L-am pus sa o sune pe ma-sa, dar femeia a parut amuzata.Cred ca plodul da spectacole in toata lumea si la Buhusi!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ba e bine sa il folosesti pe Eu! Suna ca un alint!

    RăspundețiȘtergere
  18. Am considerat discurile cu cobalt ale Milogului martisoare si de aceea m-am gandit sa va ofer si eu unele:
    Pentru Miza:o floare de cires japonez cu petale din topaz roz;
    Pentru Altruista SA:o floare de cais din topaz
    oranj(sunt rare ca si altrustii);
    Pentru Colorbliss:o floare de prun din safire albe si roz;
    Pentru Dex: o floare de mimosa pudica;
    Pentru Milogul: o floare de mimosa sensitiva;
    Toturor celorlalti, toate gandurile mele frumoase,toate trairile incredibile si neasteptate, dar placute,iubire in stare pura, echilibrul acrobatului, dexteritatea jongleurului,abilitatea cartoforului si inteligenta sahistului! Nu stiu la ce va folosesc, dar vi le daruiesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  19. http://www.youtube.com/watch?v=crYm91p8jM8&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  20. He,he,he! La Fee, băieţii azi nu sunt acasă, nu te-ai prins?!!! Adică sunt,dar au închis telefoanele, ţin uşa încuiată şi lumina stinsă, au tras draperiile să nu pătrundă nimic din afară şi stau cu o navetă de bere între ei şi un sac cu chipsuri, butonând din telecomandă între canalul Playboy şi Skype.
    Mâine dacă îi intrebi ce au făcut, pe unde au fost, or să-ţi răspundă că au fost bolnavi de gripă. :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Eram sigura ca pun ceva la cale! De sambata planuiau ei! Ce bine , draga Miza, ca macar tu ai dat un semn de vata! Eu nu m-am dus la nicio petrecere, fiindca poneiul meu preferat e racit!

    RăspundețiȘtergere
  22. Inseamna ca suntem singure si facem o petrecere in pijamale!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Super! De cand voiam sa-mi etalez noua camasa de noapte!

    RăspundețiȘtergere
  24. Cand e vorba de petreceri, e prezent si domnul :)
    La Fee, multumesc tare muuult! E un martisor cat se poate de frumos si drag. Mi-e atat de dor de copaci infloriti si miresme imbietoare!
    Uite, un martisor si pentru zana noastra :)

    http://www.adanima.org/wp-content/uploads/2009/12/zana_ghiocel.jpg

    RăspundețiȘtergere
  25. @Milogul.SRL
    Stiu eu, stiu eu!! Dropa erau comunisti, iar profesorul in cauza vroia sa publice secrete periculoase in ceea ce priveste forma de guvernare.
    Lasand gluma la o parte, sunt tare interesante pietrele cu pricina. E oarecum incredibil ca in urma cu 12.000 de ani umanoizii puteau face asa ceva.. Daca nu incredibil, tare uimitor :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc, Colorbliss! La mine a fost distractie mare cu martisoare si pijamale!!! Tie ti-am pastrat bombonele cu migdale, dar lui Dex, nu! I-am puus la rece doua beri Fara alcool! Si i-am lasat la valet o pijama cu flori de cactus!

    RăspundețiȘtergere
  27. Am ras cu Mita ca in vremea copilariei! Ne-am distrat pe cinste!

    RăspundețiȘtergere
  28. Dex se va multumi cu berile. E bine ca sunt fara alcool, e mai sigur asa ca nu o ia pe aratura, din greseala. Ma bucur ca v-ati distrat, e buna din cand in cand si cate o mini petrecere!! Multumesc pentru bomboane, cred ca m-am ingrasat oricum si sunt tare mandra de mine :)) Acum pot sa ma pun pe sport! ( Ma rog, acum voi dormi, de maine zic... ) :)

    RăspundețiȘtergere
  29. @La Fee
    Bere fara alcoool!!! Sacrilegiu! Te voi arde pe altarul blogului si cenusa o sa o calc sub copitele cailor de mare!

    @Colorbliss
    Asa au inceput toti marii sportivi, "de maine..." :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Cenusa mea poti sa o ai, dar sufletul, nu! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Da' ce ,Dex, te crezi Poseidon?

    RăspundețiȘtergere
  32. Dex, am inceput de AZI!!! Muahahah! :))

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !