Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

sâmbătă, 26 februarie 2011

(NSFW)Weekend

Aha, a venit vineri seara, astept cu nerabdare sa vina ora 6 sa dau cu cartela si sa plec in 
WEEEEKEEEEEND!!!!

Minunatia minunatiilor! Libertate! Odihna! Poate un club, poate o betie, poate o domnisoara cu sanii mari! HA! HA! Fericireeeee! Am scapat de muncaaaaaa!!!
Suna ceasul, te ridici de pe scaun si zici: "Hai pa ba!", 
si colegii iti zic: "Pa ba! Weekend placut!". 

Si atunci realizezi, si zici: 
"Hai sictir ba dobitocilor, sa m-apucati de obiectul muncii! Eu nu vreau ba un weekend placut, eu vreau o viata placuta! Suntem cainii lui Pavlov ba, dam din coada cand se aprinde lumina, numai ca noi n-am primit nimic de mancare, doar ni s-a aprins un bec! E o pacaleala, ba! O capcana! Dupa astea 2 zile, urmeaza alte cinci zile de cacat! Si tot asa, la nesfarsit, pana suntem prea uzati sa mai fim de folos cuiva, baaa! Ce mama dracului sperati? La ce va bucurati? Weekendul nu e viata voastra ba, restul de 5 zile alea sunt viata voastra! Aia sunt oamenii pe care ai iubiti, colegii de servici nu nevestele sau sotii pe care ai vedeti 2 zile pe saptamana! Lasati dracului fitele si treceti la munca, ca asta e scopul vostru! La ce sa pierzi 2 zile de-n'pulea? Sunt 2 zile pierdute din viata ta saptamanala, 2 zile inutile, in care traiesti o alta viata, una falsa, care nu e a ta!
Hai, weekend placut!"
Si iesi pe usa firmei si dai din coada si tipi in gand de frica sa nu ti-l ia cineva si p-asta:
"E weeekeeend!"


6 comentarii:

  1. Multumesc, Dex! Am avut un sfarsit de saptamana placut, fiindca am revazut un filmutz dragut-"Notting Hill".Altadata eram concentrata pe povestea in sine, dar azi am avut revelatia ca filmul a fost facut ca sa inteleaga si omul de rand tabloul lui Chagall, "La Mariee".
    Este in tablou tapul care canta la violoncel si care pare grotesc si nepotrivit in ansamblul imaginii. Asa cum oamenii sunt oarecum in discordanta cu cele mai adevarate trairi. Trancanim vrute si nevrute despre te-miri-ce, dar despre cele mai intime trairi, nu, fiindca avem o sfiiciune, aceea a tapului cantand la violoncel. In film, rolul
    "tapului" este atribuit lui Spycke(nu stiu cum se scrie). Este catalizatorul, asa cum in tablou, tapul cantand la violoncel e catalizatorul.De data asta chiar mi-a placut filmul si mi-a facut sfarsitul de saptamana agreabil!
    Sper ca si voi ati avut parte de unul placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm... chiar azi te barfeam, Dexule, pe tine si postul tau de weekend :) Ma gandeam sa nu pun paie pe foc, dar parca e misto de dragul discutiei. Asa ca te iau la rost (sau asa ceva?)
    Asadar, bucura-te ca ai un job despre care sa te poti plange, un job decent ma gandesc. Apoi, cate ore stai la job ? Ma supara sa admit ca la asta s-ar reduce cele 5 zile muncitoare. Cu siguranta mai ai putin timp pentru tine si cand ajungi acasa. Valorifica-l. Nu stiu, fa ce-ti place, caci din fericire castigi niste bani prin care poate ai reusi sa mai faci una alta. Stii tu, mici placeri ale vietii.
    Iar weekendul ala pe care il scrii cu litere mici, valorifica-l. Gandeste-te ca oricum daca fiecare zi din viata ta ar fi ,,speciala", nu ar mai fi, de fapt. Avem nevoie de termen de comparatie, mereu. Fa din weekend un termen de comparatie.

    Na asa, acum am fost tembela. Stiu ca nu te poti multumi cu o ,,astfel" de viata, care nu e rea, e chiar decenta. Insa tu tinzi spre mai mult, iar constientizarea unor anume lucruri te deprima.. Poate reusesti totusi sa gasesti un echilibru. Daca tot esti acolo, aloca-ti macar dreptul la acele placeri care iti sunt accesibile :) Nu stiu care or fi alea..
    Asa, acum ca am expus partea mea naiva, sunt impacata :) Sa aveti o saptamana frumoasa!!! Da? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @La Fee
    Trancanitul acela, despre vrute si nevrute, ma oboseste teribil in relatiile interumane. Uneori ajung sa nu il mai suport si sa fug cat mai departe de el, cu riscul de a ridica niste ziduri invizibile dar impenetrabile in jurul meu..
    Nu stiu daca am vazut filmul cu pricina, nu cred...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Colorbliss
    Esti sigura ca nu esti manager pe la vreo corporatie?
    Foarte motivational comentariul, dar daca n-ai cu cine.... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Doxatul Dex
    Da, sunt sigura. Dar am invatat la facultate, la statistica, faptul ca nu putem fi niciodata 100% siguri de ceva. Nu stiu daca manifest comportamente somnambulice :D

    RăspundețiȘtergere
  6. hahaha!poate ca asa este s-au creat niste automatisme cred eu dorite de unii... acum nu vezi ca putini mai au curajul sa zica pssss!
    Dar ar trebui sa ne bucuram de fiecare zi asa ca ar trebui sa ne bucuram si de weekend!

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !