Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

marți, 30 august 2011

Top 10 cele mai vizionate Articole (2)

Vizitatorii au punctat urmatoarele locuri 5.

Locul 5: vizite 412


  Imi bintui gandurile cu dintii ranjiti a foame si cu privirea blinda, imi vand icoane mie si fac profit de corporatie, ma plimb cu crucea intr-o mana si un cap de mort in alta, tot eu ma iert in timp ce ard in focul vesnic si rad de portile lui Dante.
     Pasesc incet, incet prin cimitirul  mintii mele si caut partea intunecata, raman mereu un optimist cu lama infipta-n vena imaginindu-mi viata in roz bombon cu picatzele negre.



Locul 4: vizite 733
Problema mea? Omniprezenta rahatului de caine din orasul asta! Un vers celebru spunea "fac slalom printre cretini, zi de zi", din pacate evitand sa te ciocneste de cretini calci in rahati de caine. Fenomenul rahatului de caine ma face sa cred ca in spatele acestor persoane functioneaza o retea secreta bazata pe scatofilie, altfel nu se explica nevoia unora de a sta zi de zi inconjurati de rahat.




Locul 3: vizite 960
 Cine nu are vise? Cine nu are amintiri? Cei care au prea multe amintiri au putine vise iar cei care au multe vise nu au timp de amintiri.
    Fineturile vietii fiecaruia sunt ca idealurile unei fete frumoase, fugita de la tara in Capitala sau in vreo Tara straina, cu avant, cu elan, cu asteptari, in cautarea iubirii adevarate, a trairilor pure, iar in final o gasim bolnava de tuberculoza sentimentala, cu ochii iesiti din orbite, trecand mainile prin parul naclait de mizeria din santul deprimarii.





Locul 2: vizite 1263


Taicu’ era sârb şi când era holtei făcea negustorie cu animalele dincoace de Dunăre. Trecea iarna râul înghetat cu oile şi le ducea la poalele muntelui unde le vindea  ciobanilor români. Era învăţat de mic să muncească din greu. Pâna se făcea vară cobora iar la graniţă .
  S-a nimerit într-o duminică sa fie o nuntă într-un sat prin sudul Olteniei. S-a oprit să se uite la nuntaşi cum jucau hora în mijlocul uliţei.  Era obosit, plin de praf şi cam fără chef, dar imaginea sătenilor primeniţi de sărbătoare însoţiţi de muzicanţii veseli îl făcu să uite pentru câteva clipe drumul pe care încă îl mai avea de făcut.

Locul 1: vizite 2555

Imblinzirea Trimozei(poveste sex-fiction)
In urmatoarele secunde sari ca ars din cada, schimband ireversibil cursul Razboiului din Pacific si alerga disperat prin casa in cautarea celei mai sexi pijamale posibilie. Dupa cinci minute de cautari si injuraturi gasi pijamama fix pe umerasul etichetat: "cea mai sexi pijama posibila" si, astfel echipat, se posta in fata usii.

18 comentarii:

  1. deci ăsta e vestitul "best of" de care se tot zvonea că o să iasă pe piaţă. bravo, să vedem cum o fi la întâlnirea de 20 ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si asa a aflat toata lumea ca avem 10 cititori in ultimele 5 luni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dintre care eu am fost cea mai activa!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dex
    Felicitari! Esti cel mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  5. @La Fee
    Zici asta de parca ai avut ceva indoieli! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, da, da. Oare cine l-a urcat pe Fain Polimedia la promovare?!:P

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dex
    Nu am avut niciodata indoieli in ce te priveste, dar nu dadea bine sa fiu eu aia prima cu laudele. Sa creeada rauvoitorii ca ne-am vorbit dinainte! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. De maine, la scoala cu mine!

    RăspundețiȘtergere
  9. @zefira
    Si nu ti-am dat 50% din profit? Ce te vaiti?

    RăspundețiȘtergere
  10. păi meritam 60%. Mi-aqi zâmbit cu toţi dinţii, te-ai uitat cu ochii la mine şi m-ai fentat de restul de 10. De aia mă vaiet! :P

    RăspundețiȘtergere
  11. O să vorbesc cu 303 de prieteni că vreau să schimb "Unde mergem când murim" cu "Taicu". Nu mă înţelegeţi greşit, nu am nimic cu Taicu, dar simt eu că ailaltă merita argintul. Că nu am 1595 de prieteni ca să forţez aurul cu favorita mea pentru simplul motiv că nu ştiu să dau drumul la feisbuc.

    RăspundețiȘtergere
  12. @oretarzii
    Bine ca am tricou pe mine ca altfel nu as mai fi avut nasturi la camasa de cat m-am umflat in pene, in caz ca o sa ajunga pe locul 1 articolul "Unde mergem când murim" eu te propun Presedinte, daca te-ai descurcat cu voturile aici , in mod sigur manipularea voturilor de la alegerile electorale sunt floare la ureche. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Lol!
    oretârzii, ce să faci pe feisbuci? Io n-am cont acolo, şi uită-te la mine, sunt vie :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Cum zicea baba la pescarie:
    -"Maica pestele asta e proaspat?"
    -"Cum femeie? Tu nu vezi ca misca?"
    -"Da maica, dar si eu misc!"

    RăspundețiȘtergere
  15. @zefira
    "oretârzii, ce să faci pe feisbuci? Io n-am cont acolo, şi uită-te la mine, sunt vie :D"
    Poti sa demonstrezi? :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru cine? Pentru tine sau pentru oretârzii? :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Citez din cea mai bună mămică de la o şcoală I-VIII: "n-ai cont pe feisbuc, nu exişti".Deci ăsta a fost unul din cele mai tari flituri pe care le-am luat la viaţa mea, mai e unu la fel de mare când o gagică din tinereţea mea a strâmbat din nas că n-am decât 5 viteze la semicursieră. Cât despre viu sau mort,ca un păcătos ce-s, declar că io-s fan Arghezi la o singură fază: "vreau să te pipăi şi să urlu: Este!"

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !