Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

marți, 9 august 2011

Cuvinte fara sens. Azi, dragostea.


Ca tot vorbeam de dragoste cu Colorbliss, evident o discutie pe cat de interesanta, pe atat de interminabila si inutila. Si nu zic asta din cauza interlocutorilor care banuiesc ca se situeaza undeva spre limita superioara a evolutiei primatelor catre roboti, adica aproximativ pe unde ma aflu si eu. Zic asta pentru ca nu poti sa porti o discutie despre ceva care inseamna ceva complet diferit pentru fiecare.



V-am povestit de fosta mea prietena care dupa o saptamana mi-a zis ca ma iubeste? Mi-a luat-o inainte ca de obicei sunt pe primul loc. Daca mi-ai dat o inghetata, sau buna ziua, si ai sanii mari, sansele sunt 50-50 sa iti zic ca te iubesc. Daca doar te-ai uitat in directia mea sansele sunt 49-51. Partea proasta e ca mai vorbesc si serios. Asta cam strica inceputul unei relatii promitatoare, dupa cum am aflat ulterior prin eliminare, si un pic de tortura nevinovata pe ici pe colo. Revenind la subiect, dupa inca o saptamana era la Sinaia cu niste baeti. M-a mai sunat peste doua luni sa-mi zica: La Multi Ani! Am fost atat de surprins ca nu i-am zis absolut nimic de masa.

Din pacate, cuvant fara sens sau nu, intr-o relatie e important sa stii de la inceput cam in ce zona te situezi. Evident, subiectul fiind delicat, trebuie ales cu atentie un moment propice pentru abordarea acestui subiect. 
De obicei declaratia de iubire apare dupa o partida de sex mai deosebita, ori foarte buna, ceea ce inseamna ca esti un mascul feroce ascuns intr-o piele de pampalau, ori foarte proasta, ceea ce inseamna ca esti atat de emotionat incat n-ai mai apucat sa treci de preludiu.

Acest moment nu este prielnic. Evident! Cum zicea Yamamoto Tsunemoto, un samurai, sau, in epoca de azi, orice cititor de blog, trebuie sa astepte 7 respiratii pentru momentul prielnic. Abia atunci aprinzi lumina si scoti formularul:

Dragostea inseamna ca:
1) Nu te insel (nu bifa pana nu citesti 2,3,4 ca n-am guma)
2) Nu te insel, cu prietenii apropiati
3) Nu te insel (sexul oral nu se pune)
4) Nu te insel (sexul anal nu se pune)
5) Nu fug cu banii
6) Nu te mint incontinuu
7) Nu te bat
8) Nu iti fac un copil fara sa te consult
9) Nu dispar o luna fara sa-ti zic ca plec
10) Nu ma razgandesc in termen de _ zile
11) Nu incerc sa te schimb ca sa imi acopar eu defectele
12) Declar pe proprie raspundere, ca nu mai iubesc pe nimeni momentan
13) Nu stau cu tine doar ca sa am pe cine tortura
14) Nu am organe sexuale masculine in dotare
....

3 comentarii:

  1. @Dex
    La câte cuvinte s-au golit de sens în zilele noastre, nu trebuie să ne mai mirăm că iubirea nu mai înseamnă nimic.
    Cred că a fost o vreme când iubirea a constituit motorul evoluției societății. In numele iubirii s-au dezlantuit razboaie, s-au incheiat păci durabile sau nu. E adevarat ca iubirea e o forma cosmetizata a chemarilor noastre instinctuale, dar macar cândva a iubi insemna creativitate, imaginatie, spontaneitate, entuziasm. Zeita iubirii a murit otravita de societatea de consum.
    Acum e la putere Hermes, comersantul, vicleanul, mesagerul, detinatorul informatiei, pe care s-a decis sa o ofere vulgului. Asa cum Prometeu a dat omenirii focul (si a gresit), tot astfel Hermes a dat omenirii accesul la informatie(si a gresit).
    Daca ar fi sa impart istoria dupa mintea mea, atunci ar fi asa
    1 Epoca lui Prometeu
    1.1. Focul
    1.2.Pandora
    1.3.Speranta
    2 Epoca Iubirii(Eros)
    2.1.Creativitatea
    2.2.Vorbirea articulata
    2.2.Mesajul scris
    2.3.Transmiterea mesajului scris la distanta
    3 Epoca lui Hermes Mesagerul
    3.1.Puterea banului
    3.2.Puterea informatiei
    3.3.Izolarea comunitatilor
    Nu stiu ce va fi mai departe.
    As miza pe ruperea societatii in bucatele cat mai mici care sa traiasca din nou ca inainte de aparitia focului. Pentru ca astia cu bani multi (concernele financiare) fie ne vor vinde ca sclavi, fie ne vor antrena intr-un razboi de nu va ramane piatra pe piatra.

    RăspundețiȘtergere
  2. E si asta o dilema cu momentul potrivit declaratiilor de iubire :) Dex, tu exagerezi mult sau chiar iti declari asa usor iubirea ? Mie mi-a luat un an... :))

    Revenind, chiar conteaza. Uneori declaratiile astea au capacitatea de a-l pune pe fuga pe celalalt. Alteori absenta lor ridica semne de intrebare si creeaza frustrari. Ciudati mai suntem :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @La Fee
    Nu ar fi exclus ca oamenii sa inceapa sa se izoleze unii de altii. Atata comuniune ajunge incet-incet sa te sufoce si simti nevoia sa te regasesti, ca Om.

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !