Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

joi, 25 august 2011

De ce nu ma iubeste???

Cine nu s-a intrebat chestia asta pana acum (sa se culce ca intarzie la gradi maine)?

Raspunsul standard este: Pentru ca sunt ....!
Cu variantele:
1) urat
2) sarac
3) impotent
4) insensibil
5) toate de mai sus
Si cine n-a stat, si nu s-a gandit, cum sa faca, cum sa dreaga, cum sa se schimbe (asta ma amuza), cum sa o impresioneze cu o inima mare si roz din carton (asta poate doar eu?). Si iar, de ce? Ce am gresit? Ce am facut? Dar a zis ca... si acum nu mai ...!? Dar daca faceam si ea facea si eu faceam si eu ziceam si ea zicea....

La infinit pana ti se transforma dovleacul intr-o tiribomba plina de presupuneri si prostii.

Cu intelepciunea mea innascuta si vasta mea experienta teoretica in materie de sex slab, si nu ma refer la al meu, am ajuns la singurul raspuns valabil:
ETE D-AIA!!! 
Daca nu ma credeti, cugetati in continuare la intrebarea de mai sus, precum si la urmatoarele probleme:
1) De ce e apa uda?
2) De ce mi-a picat azi un gainatz in cap?

Pentru cei care vor sa-si bage picioarele si sa devine niste gigoloi, cateva cugetari de la un maestru anonim:

Ca sa te placa femeile trebuie sa arati bine. Din fericire femeile n-au simtul frumosului. Aminteste-ti ca ele umbla cu barbati, adica niste chestii un pic mai estetice decat babuinii. Femeile au in schimb un al saselea simt de observatie pentru nimicuri, asa ca trebuie sa fi permanent aranjat (spalat, calcat, frezat). Trebuie sa ai grija sa nu iesi in evidenta (asta pentru ca femeile nu pot lua decizii, le e mai usor sa te aleaga daca esti fix ca restul lumii). Trebuie sa te imbraci dupa moda ca toti ceilalti. Elementele de vestimentatie care stimuleaza cel mai bine creierul feminin sunt: camasile, pantofii si puloverele. Nu strica nici sa ai ceas, desi e complet stupid in secolul asta. N-ar strica nici niste pantaloni stransi pe cur. Nu te teme ca ai un cur naspa! Asa avem toti! De cate ori te-ai oprit pe strada sa zici: Mama ce cur are tipu ala? Dar in lipsa de alti stimuli (aia cu castravetele in chiloti e prea ostentativa) femeile vor fi impresionate si de curul tau paros. Ai grija cand iti bagi pantalonii aia stramti sa nu se creeze copita de camila masculina!!! S-ar putea sa impresionezi vreo femeie, dar sigur o sa iti iei bataie daca ne intalnim.

Apropo de bataie, daca ai inclinatii. Pe femei nu le deranjeaza, dar nu te apuca de la prima intalnire sa le povestesti cum te-ai batut tu cu tiganii. Mai incolo nu e problema daca schilodesti vreun pusti care s-a uitat ciudat la ea. Aia e incitant! Statistic vorbind poti sa-i tragi si ei vreo doua daca vorbeste prea mult, majoritatea nu se supara prea rau de la atata lucru.

Discutiile despre sex sunt ok, ba chiar indicate, mai ales daca exista niste beri pe masa, stimuleaza hormonii. Dar mare atentie!!! Absolul ilogic, dar femeile insista sa se prefaca absolut necunoscatoare la capitolul asta. Pe scurt, de cele mai multe ori, e mai rau sa zici cuvantul penis decat sa-ti dai pantalonii jos. Asta inseamna doar un lucru, si anume ca discutiile trebuie sa fie mai voalate si, cel mai bine, impersonale. 
"Abia astept sa te imbeti sa mergem sa ne-o tragem!" e gresit,
"La cum arati sunt convins ca orice barbat si-ar taia o mana sa ajunga cu tine in pat!" este perfect!!!  

Dar vai, intelepciune a mai ramas multa si spatiu n-a mai ramas deloc. Nu conteaza, asta ar trebui sa ajunga pentru moment. O sa mai dezvolt subiectul la cerere (in triplicat!!!).

24 de comentarii:

  1. Ca sa vezi ca mi-esti simpatic:
    http://polimedia.us/fain/societate/milogul-srl-de-ce-nu-ma-iubeste-/

    Si acum, la treburi mai serioase :)) In stilu-ti caracteristic ai punctat un aspect trist, na, ce sa-i facem. Probabilitatea ca iubirea dintre doi oameni sa fie reciproca, la un anume moment, timp si spatiu al vietii lor, e destul de mica.

    Hai mai Dex, ca nu sunteti chiar atat de inestetici/urati. Bine, unii sunt mai inestetici decat babuinii, dar...! Mie nu imi plac pantofii si puloverele, ce ma fac ? Nu o sa imi mai placa gigoloii pe care ii educi tu aici ? :))
    As avea mai multe obiectii, dar ultimul sfat e de nota 10 :)) Cu steluta! Asta adica:
    "Abia astept sa te imbeti sa mergem sa ne-o tragem!" e gresit, "La cum arati sunt convins ca orice barbat si-ar taia o mana sa ajunca cu tine in pat!" este perfect!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :D
    Merci draga! E ok daca deja mi-am taiat deja o mana pentru alta? :D
    Si da, suntem urati!!! Ce mama dracului vedeti la noi, fiinte ciudate ce sunteti!?!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum n-am karma sa comentez pe fain o sa dau copy/paste aici:
    "Ma rog, de obicei accept iertare doar in bani sau sex, dar pentru tine fac o exceptie."

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i ok, Dex. Aduna-ti mana (si sufletul, ca bonus), pune-o la loc, nu se stie cand vei avea nevoie de ea. Unii oameni nu merita sa te imprastii pentru ei, tine minte asta. Unii merita, dar majoritatea NU.

    Da' voi ce vedeti la noi ?!?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi vedem la voi TOTUL!!!
    (Adica sanii)

    RăspundețiȘtergere
  6. vrei sa iti dau glas (copy-paste) pe fain ? :)) Ar fi un fel de karma inchiriata, iar karma sa zicem ca e un fel de moneda, deci ai face o semi-exceptie :))

    RăspundețiȘtergere
  7. si cand sanii nu's ?! Vedeti NIMICUL ? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiam ca e transmisibila karma asta :D Adica era intr-un film spaniolesc care nu mai stiu cum se cheama.

    RăspundețiȘtergere
  9. "si cand sanii nu's ?! Vedeti NIMICUL ? :))"

    Nu nimicul. Defectele! De-aia e bine sa ai sani! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu daca e transmisibila, ziceam de copy-paste :)) Ca si cum te-as cita. Stiu sa pun ghilimele si sa scriu ,,italic :))

    Defectele sunt mai bune decat nimicul. Unele defecte poate ti-s dragi. A, dar atunci nu le-ai mai zice defecte. Da, e bine sa ai sani.

    RăspundețiȘtergere
  11. si iata ca nu stiu sa pun ghilimele :))

    Completez: E bine sa ai sani, din anumite puncte de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si fatza e destul de importanta. Cand esti prins in flagrant ca te holbezi la sani, de obicei, esti nevoit sa te uiti la fatza. Ala e un moment prost pentru a face o grimasa sau a scapa un oftat, zice un grup de cercetatori.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ala e un moment prost oricum :)) Nici nu trebuie confirmat de vreo cercetare

    Acum la modul serios, e important sa te trezesti dimineata si langa tine sa vezi un chip frumos (iar frumusetea chiar e subiectiva in acest caz), la a carui vedere sa simti fericire, bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Dex
    Cine ne iubeste sa ne iubeasca! Cui nu, Dumnezeu sa ii rasuceasca picioarele, ca noi sa il recunoastem dupa schiopatat. E din filmul cu rabinul...
    http://www.youtube.com/watch?v=2D1jSK7po-g&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  15. Adevărul este, Dex, că depinde tare mult unde te uiţi. Dacă eu, de exemplu, aş fi în faţa unui bărbat şi m-aş uita insistent la el, fix în zona inghinală, crezi că aş reuşi să-l intimidez în aşa hal încât pe urmă să facă absolut tot ce îi cer eu? :D

    RăspundețiȘtergere
  16. @zefira
    Orice in afara de sex probabil, ma gandesc ca dupa un asemenea scrutin orice om ar deveni nitel timorat :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Să ştii că aşa este. Eu eram foarte timidă tinerică fiind. Roşeam şi dacă făceai Bau la mine. Cineva m-a învăţat să-mi închipui tot timpul că cel din faţa mea stă în chiloţi şi are chiloţii din nylon transparent. Şi dacă ar fi aşa şi eu m-aş uita la chiloţii lui, acela nu s-ar intimida? Ba da!
    Chestia merge super bine mai ales când îi pică cuiva ochii în decolteul meu, astfel că nu mai trebuie să mă uit în ochii lui şi să-l fac să-şi ţină cu ambele mâini capul în sus câtre ochii mei, nici măcar nu-i mai ridică din pământ. Aş putea spune chiar că îl scutesc de un efort al coloanei cervicale :D

    RăspundețiȘtergere
  18. @zefira
    Un procedeu diabolic, trebuie sa recunosc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Da de unde! Io mă gândeam doar la binele omului :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Mă iubeşte însă simte nevoia unei schimbări. Mă iubeşte dar are nevoie de spaţiu. Nu o mai iubesc ca la început. Mă iubeşte dar a întâlnit pe altcineva. Iubirea e un moft.
    Indiferent ce ar fi rămânem prieteni!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Pot sa imi dau cu parerea?
    Ti-ai taiat-o degeaba?...mana...

    RăspundețiȘtergere
  22. Pfoai Mitzo..ce imagine..si presupun ca nylonul il iritase si imaginea era de carne vie purulenta?!

    RăspundețiȘtergere
  23. Moamăăă Sdd, nu am mers chiar aşa departe cu imaginaţia. După cum bine am mai spus, eram timidă :D

    RăspundețiȘtergere
  24. @standdowncafe
    Nu degeaba. Ma incomoda.

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !