Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

luni, 7 februarie 2011

Doamna cu coasa

"
- Buna ziua, domnul Doxatul T. Dex?
- Da! Sarumana!
- Buna ziua, sunt doamna Maricela de la "Departamentul de Reciclare a Spatiului Vital", ati facut o cerere sa mai lasati loc si pentru altii? Ne scuzati de intarziere, stiti dureaza mult procesarea, stiti cum e, birocratia, bugetul scade an de an, abia acum a bagat baiatul de la calculator cererea Dvs.
- Aaaa! Pai sa vedeti nu mai e de actualitate! Eram si eu tanar, stiti cum e, prima dragoste ...
- Da, mie imi spuneti cati clienti n-am avut eu cu problema asta...
- Da, si credeam ca ea e totul pentru mine si m-a lasat pentru un badigard, am fost un pic deprimat....
- Ohoo, grea boala depresia asta, va zic eu...
- Pai da, si am cerut eu niste chestii, dar acum m-am mai linistit, adica nu mai e de actualitate!!!
- Da, bineinteles, nu e o problema, faceti o cerere in termen de 1 an de la data cererii anterioare, "Subsemnatul cutare, cer sa se anuleze cererea anterioara numarul: cutare, seria: cutare" si se rezolva!
- Pai da, dar sa vedeti, ca au cam trecut 7 ani!
- Aaaa, inteleg! V-am spus, multe cereri, reduceri de personal, s-a intarziat un pic! Deci, n-avem ce face, trebuie sa mergeti!
- Nu se poate aranja nimic?
- Pai ce? Asta e legea! La noi nu merge cu atentii, un sapun, o cafea, suntem tinuti foarte din scurt! V-as zice eu niste povesti cu seful meu... dar de, timpul de preseaza, mai am 13 clienti de reciclat pe ziua de azi!
- Pai da, vedeti, dar eu sunt sanatos! Adica, ma simt excelent, am 32 de ani, fac sport, n-am stres, am o prietena  tinerica....
- Cand v-ati facut ultima data analizele?
- Aaaaa....
- Deci nu e problema, se rezolva! Gasim ceva sa nu bata la ochi! Va garantez, nici nu o sa simtiti! In 5 minute, sunteti reciclat, lasam locul pentru altcineva!
- Pai atunci... ce sa mai zic! Merg, ce sa fac! Dar am si eu o intrebare, daca se poate...
- Spuneti!
- Asa de curiozitate, sper ca nu e vreun cocalar, ca mi-ar parea rau, stiti...
- Nici o grija! E o familie de oameni seriosi, programatori, el la 35 ea la 28, ca d-aia zic, se chinuie oamenii de mult, dar nu era loc, ce sa faci, merge greu cu birocratia, cu una cu alta. Saracii, zic eu, intr-un an, doi, nu mai aveau cu ce, dar asa, chiar e o fapta buna, va zic eu, luati niste puncte in plus la evaluarea finala!
- Auziti! Da' cu galeata ce e?
- Aaa, asta? Pai puneam sufletul in ea! Sa fie acolo, la unii e mai mare, la unii e mai mic, dupa posibilitati!
- Am inteles! Pai hai sa n-o mai lungim! Imi iau geaca si am taiat-o!
"

Asta voia sa fie un post serios, despre moarte, dar poate in partea a doua. Pana atunci:
Ii e cuiva frica de moarte? Si, de ce?

23 de comentarii:

  1. La toţi ne e frică de moarte, eu aşa cred, şi mai cred că e foarte firesc să fie aşa. Iar bla,bla, bla-urile alea cum că moartea e o poartă către altă viaţă sunt ca să ne ajute să vedem mai blând un astfel de eveniment de care oricum nu vom scăpa. Deocamdată, până nu există o demonstraţie clară a ceea ce ni se întâmplă după moarte, eu am să mă gândesc mereu la ea cu multă frică. Mamiiiiiiii!

    RăspundețiȘtergere
  2. @mitzaabiciclista
    Initial despre asta voiam sa scriu, cat e frica de moarte si cat e frica de durere, necunoscut, sfarsit, whatever.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Doxatul Dex
    Hmmm! Lugrubă idee, dar teribil de realistă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-e teama de propria moarte, dar ce ma ingrozeste este gandul mortii celor dragi!

    RăspundețiȘtergere
  5. @La Fee
    Asta e unul din avantaje cand dai coltul primu', pasezi beleaua la cei ce raman, sa planga ei pentru tine ca tu ai fost smecher si ai dat eject.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, am vrut sa scriu asta, dar mi-am dat seama la timp ca m-as fi facut lasa de una singura!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da'-mi place desenul! In fiecare institutie cea mai sefa e femeia de serviciu! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. De curand mi-am insusit-o pe regina Tomyris. Ce-o fi cu spirutul ei acum... Pentru ea sunt o cocalara!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dupa articolul " Enervantul domn Twain", le-am citit copiilor fragmentul cu farsa baietilor care asista la propria inmormantare din " Tom Sawyer". Baietii au savurat farsa! S-au distrat copios. Apoi cand au facut propriile compuneri, baietii s-au intrecut in a se pune in ipostaze asemanatoare. Fetetele, nu.

    RăspundețiȘtergere
  10. @La Fee
    Fetele sunt niste sensibile probabil care nu trebuie sa fie capabile sa reziste la belelele din viata, pentru ca barbatul care le tine in lesa le protejeaza. Un fapt dubios tinand cont ca femeile traiesc mai mult ca barbatii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Astea erau prea mici sa le fi tinut vreun barbat in lesa! Pur si simplu sunt educate de mamicile lor sa se gandeasca numai la chiloteii tanga, la hainute si la strampisori! Au orizontul tare limitat.Eu personal nu sunt tinuta in lesa decat de principiile la care am aderat de bunavoie, dar daca vreodata am sa le fac o farsa propriilor principii, sa nu dati cu piatra!

    RăspundețiȘtergere
  12. @La Fee
    Ai vorbit exact ca generatia trecuta, oricare ar fi aia :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dex
    ,,Asta e unul din avantaje cand dai coltul primu', pasezi beleaua la cei ce raman, sa planga ei pentru tine ca tu ai fost smecher si ai dat eject'' (te-am citat pe tine)
    Deci da! D-asta ziceam eu ca suntem egoisti :)) Chiar daca e nobil (cei dragi raman in viata,nu ?)

    Frica de moarte? Frica de necunoscut, frica de neant, de UITARE. Daca as avea amnezie totala probabil ar fi aceeasi chestie, eu cea de acum ar inceta sa mai fie. O alta Iulia nu ar dormi noptile, nu si-ar lua tratamentul si ar obosi corpul asta. Probabil pare putin radical sa aduc in discutie amnezia si sa o pun la nivel cu moartea.
    Dar mie de asta mi-e frica atunci cand vine vorba de moarte.
    Si da, tuturora ne e teama de doamna cu coasa. Eu as vrea sa fie un inger negru, tzac!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Dex
    Te iert ca m-ai incadrat public intr-o generatie trecuta, nu te fac stana de piatra si nici nu ordon sa fii executat in piata publica, fiindca mi-a placut raspunsul tau la un alt articol, cel despre "revolutia de iasomie"!

    RăspundețiȘtergere
  15. @La Fee
    Nu ma refeream la varsta, ma refeream la o anumita stare de spirit si la conceptia: copiii in ziua de azi sunt niste prosti, impertinenti, etc. Ma lupt si eu cu aceeasi conceptie zi de zi, stai linistita :D

    RăspundețiȘtergere
  16. @Colorbliss
    Pai la amnezie apuci sa-ti dai seama ca ai uitat, la moarte se trage linia si gata.
    Eu unu n-as zice ca mi-e frica de moarte, adica mi-e frica de multe chestii, de avion, de viteza, de inaltime, de pesteri, etc. dar de ce de moarte?
    Mi-e frica sa nu fiu calcat de combina sau de masina de gunoi dar nu de moartea in sine. Cred. :D Adica asa mi se pare acum.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Dex
    Cum apuci sa iti dai seama ca ai uitat ? Se trezeste din somn un Dex care nu mai stie nimic despre tine. Stie ca ai existat candva si ca el a uitat, asta pentru ca ii spun altii. La moarte nu stim ce fel de linie se trage :)
    Inseamna ca te simti puternic momentan, daca nu ti-e teama de moarte :) Si eu ma gandesc ca nu are de ce sa imi fie teama neaparat, caci oricum nu vei mai stii, CRED. Insa e un oarecare regret ca tot ce ai simtit, trait, crezut, gandit va trece in nefiinta.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Colorbliss
    Pai atunci poate ar fi timpul sa ma apuc sa fac ceva care sa ramana dupa mine :) De maine!

    RăspundețiȘtergere
  19. Dar deja faci ceva ce mi se pare super! Daca tu si Milogul ati publica ceea ce ati scris sub forma de junal de bord, cred ca ati avea succes! Mie mi-a placut sa citec ce ati scris! Sunteti creativi, organizati in discurs, abordati teme de interes general! Sa ma chemati la lansare! Parca si vad coperta! Vorbesc serios! E autentic creddibil,en vogue! Azi pispireii de a V-a mi-au aratat un roman super haios "Jurnalul unui pusti"

    RăspundețiȘtergere
  20. @La Fee
    Daca Milogul supravietuieste operatiei de circumcizie si isi ia milioanele de evreu sarac ca sa finanteze aceasta carte, atunci cu siguranta va fi un succes.

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu, nu îmi e frică de moarte, doar că NU VREAU să mor acum, e o altă problemă asta. :) De ce să-mi fie teamă ... ? Există vreun motiv ? E un lucru firesc și de care nu scăpăm. Așa că ... ce-i cu frica asta asta ? :D

    RăspundețiȘtergere
  22. @Altruista SA
    Asta e atitudinea corecta :D Facem pe smecherii cat suntem tineri si de la 50 de ani ne facem abonament la biserica (la mine ma refeream :p)

    RăspundețiȘtergere
  23. Cand voi implini 50 de ani imi promit solemn ca o sa incep sa ma destrabalez!Am sa ignor orice regula, principiu, conventie, lege, decret, edict, norma, bilet de voie etc. scrise sau nescrise!

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !