Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

miercuri, 2 februarie 2011

Din Iad cu dragoste.

          Eu, Scarbavnicul Sef,
   Va promit jurand cu mina pe ramasitele de la porcul de Craciun, nu neaparat in acesta ordine, urmatoarele: inteligenta, cunoastere, femei, dupa caz barbati,  succes in societate sau corporatii, va rezolv probleme conjugale minore, in special pe cele care nu au nevoie de interventie, asigur conexiune la internet cu viteza luminii, pardon a intunericului, omor capra vecinului, va spun numerele la 6 din 49 pe rand, 1,2,3,4...pina la 49 si nu in ultimul rand garantez o viata lunga pina in clipa in care vin sa va iau.
PS. Nu stiu cand vin dupa voi ca am un program instabil si flexibil .
Semnati mai jos si nu treceti data sau ora, se trec automat, nu ma credeti comentati si o sa vedeti, deh avantajele tehnologice ale partii intunecate. V-am zis ca avem si prajituri? ;)


Papa Silvestru II - 945-1003
 Primul papa Francez, pregatit in mecanica, astronomie, matematica, cu studiile facute in Spania sub ocupatie Araba, banuit de pact cu diavolul  datorita inteligentei. Om de stiinta, inventator al ceasului cu pendul, in timp ce studia la Reims construieste prima orga hidraulica, toate aceste obiceiuri necurate il aduc in pozitia de a fi suspect de Pact cu Michiduta. Pentru oamenii bisericosi aceste calitati nu sunt accesibile.











Alchimist, medic, magician, isi termina studiile la Cracovia iar pe finalul vietii isi castiga existenta vanzand horoscoape in mediile bisericesti si intelectuale ale vremii, incercand sa isi finanteze experimentele in continuare.
Moare intr-o explozie a laboratorului, iar faptul ca trupul i-a fost ranit atat de grav il trece si pe el sub suspiciunea de a fi semnat un Pact cu Scaraoschi.






Se pare ca scrie Biblia Diavolului - Codex Gigas. Motivul atribuirii numelui de Biblia Diavolului, unei carti de 75 de kg si de aproape juma de metru patrat, se pare ca este aceasta reprezentare a Diavolului.In restul continutului se pot gasi cunostinte de botanica, intamplari istorice, retete medicinale si rugaciuni, in mod clar BIBLIA DIAVOLULUI !!!












La 13 ani era cunoscut ca un virtuos al vioarei, iar pina la 19 ani avea si cateva compozitii, deci in mod natural sufletul lui apartinea Necuratului, spuneau vocile vremii. Paganini nu a raspuns niciodata acestor barfe.







Datorita cuvintelor din melodiile compozitie personala, a fost vazut ca si pretendent al semnarii pactului cu Murdariciul cantaretilor de blues.Gasiti mai jos o muzica satanica de bun gust.



27 de comentarii:

  1. Belzebut,Belfagor sau Scaraotchi( prin metateza de la Iuda Iscariotul), daca aveti prajituri, cred ca vin si eu, fiindca pe ale mele le scot mereu din tava cu burghiul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi doi, sau cati sunteti, aveti o cadenta in a articula articole aici, prea mare pentru puterea mea de receptie...ori aveti un pact cu Ghidutu' sa ma innebuniti pe mine de cap, ori pur si simplu vreti sa ma innebuniti de cap.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Standcoolcafe
    Cate putin din amandoua.:)
    Hai ca ma mut si la tine pe blog ca sa fim siguri de rezultatul final.Medicamenteee :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @la fee
    Deoarece le faci la tava de asta ai nevoie de burghiu, noi le coacem ca pe frigaruie in tridentul din echipamentul nostru standard. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Faceti o sedinta practico-draceasca demnstrativa! Pe frigaruie merge(cred) urmatoarea succesiune:o felie groasa de vise/anason stelat/o bucata de psihanaliza/pastaie de cardamon(m)/o rondela de relitate cruda/fructul stea/putina cenzura/floare de hibiscus syriacus/un strop de gelozie/sofran/amagire batuta spuma/ si in varf o bezea de tip bisou( Belzebut ca e mai aromata). Se prepara la foc mocnit de taciuni de lemn de salcam.

    RăspundețiȘtergere
  6. Atat de des ne-a scris Milogul despre biblioteca lui, ca ieri mi-am facut ordine si eu,in sfarsit. Am constatat ca multe carti nu le mai am, iar pe altele le-am regasit cu mare bucurie.Nu am recitit cartile!!! ci unele dedicatii care in timp si-au pastrat prospetimea. Au fost scrise cu sensuri, cu gust, negru pe alb, ce mai!, demne de cei ce le-au scris!

    RăspundețiȘtergere
  7. http://www.youtube.com/watch?v=4E7XHOotTX0&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu daca am voie sa postez linkuri, dar la frigarui dracesti merge variatiunea lui Rahmaninoff pe o tema din Paganini. Daca nu e voie, va sterge Milogul!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum naiba poate Sony sa aiba copyright pe o melodie din anii 1930 fara sa aiba un pact cu diavolul?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ziua Cartitei mi-a prezis urmatoarele: sa imi rasune in urechi Nessun dorma, sa cred in protocronism si sa ii iubesc pe oameni cum cred eu! Deci, e de bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tind sa ii dau dreptate unuia pe care l-am citit si sa cred ca inteligenta a aparut la specia umana ca o mutatie, o anormalitate, un ,,handicap". Poate in Biblie ar coincide cu momentul in care Adam si Eva mananca marul (mai mult ca sigur, d-aia era vorba de pomul/copacul cunoasterii, nu ? Iar cunoasterea apartine divinitatii, asadar orice individ care tinde spre asta ar fi facut un pact cu michiduta sau vechiul sarpe)

    RăspundețiȘtergere
  12. p.s Eu vreau prajituri cu lamaie.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Colorbliss
    Deoarece am avut cereri peste asteptari, ne-au ramas cateva prjiturele cu ciocolata, dar pentru tine facem un efort si stoarcem niste lamaie peste. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @Colorbliss
    Am ratat comentariul tau, probabil din cauza celor 50 de comentarii pe care le scrie La Fee pe secunda (sa nu-i spuneti :)).

    Nu imi place ca iei ca etalon biblia, este o carte scrisa de un alt popor, in timpuri pe care cu greu le intelegem si reeditata ori de cate ori a fost nevoie sa se mai puna jugul pe cineva. Treaba cu marul este o culpabilizare colectiva care mie mi se pare cunoscuta oarecum (psst! holocaust!). E la fel de stupida si lipsita de logica ca si restul cartii. Plus ca incurajeaza un stereotip periculos: "femeia care nu se poate abtine".

    RăspundețiȘtergere
  15. @Doxatul Dex
    Am luat ca etalon Biblia caci sta la baza crestinismului si nu stiu de ce am impresia ca personajele din articol au fost raportate la crestinism, in momentul in care li s-a pus in carca un asa zis pact cu diavolul. Acesta e singurul motiv :P
    Mie Biblia nu mi se pare stupida, caci nu ma raportez la ea ca la o carte ,,esentiala'' in crestinism, ci ma raportez la ea ca la.. un obiect de studiu (prin care putem intelege mitologia, credintele si modul de evolutie al gandirii umane). Faza cu marul si femeia ce nu se poate controla este, poate, o particularitate. Insa pomul vietii si pomul cunoasterii binelui si raului nu au aparut in exclusivitate in Biblie/la evrei.

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumos, Colorbliss! Biblia se studiaza asa cum studiem mitologia greaca sub genericul"Legendele Olimpului" sau cum studiem "Ramayana" si "Mahabharata".E pur si simplu un act de cultural! Oricare dinte mitologii presupune o structura bipolara antinomica :raiul/ iadul; Olimpul/Hadesul. De fapt, Biblia a preluat teme din carti care azi sunt pierdute. Se spune ca singura carte pe care o citise IIsus era "Cartea lui Enoh si ca multe din pildle lui sunt inspirate de acolo."Cartea lui Enoh" a aparut cu cel putin o suta de ani inainte de Iisus si de "Biblie" de aceea si "Geneza", si "Vechiul Testament",si "Noul Testament" sunt presarate cu fragmante din Cartea lui Enoh. Femeia nu a fost privita de toate mitologiile la fel! Zeitatile feminine ale Greciei( Afrodita, Atena, Artemis, Hera etc.) nu au nimic in comun cu femeia-ispita asa cum e vazuta de crestini. Dimpotriva, nasterea Universului presupune contopirea principiilor unice feminin/masculin cu roluri si ponderi egale: Gaia+Cronos= love! Chiar si in "Biblie" cel mai frumos elogiu adus femeii este " Cantarea Cantarilor".

    RăspundețiȘtergere
  17. E interesant cum luati apararea bibliei cu tot felul de argumente (macar atat) care de care mai interesante, cand adevarul e ca ati citit-o sau ati auzit de ea doar datorita presiunii sociale. Ca valoare literara este de acelasi nivel cu Almanahul Anticipatia, numai ca p-asta nu ti-l baga nimeni pe gat. Cautati niste justificari pentru lucruri care le-au decis deja altii pentru voi. Eu am decis sa ignor complet biblia pana nu am un motiv real sa o citesc, pana atunci "Dune" imi ofera toata religia de care am nevoie: "binecuvantat fie Fauritorul si apa lui, binecuvantata fie sosirea si plecare sa."

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu cred ca e vorba de a lua apararea bibliei sau nu. Am citit-o intr-o vara pentru ca era singura carte ramasa necitita la bunici. Nu am simtit vreo presiune sociala sa fac asta. Valoare literara probabil ca nu are, limbajul e cam lemnos si o buna parte din ea mi-a fost greu sa ma ,,adaptez".
    Si Dune intentionez sa citesc, dar vezi tu... Dunele nu stau la baza unor religii care au influentat cursul istoriei de doua mii de ani incoace.
    La mine cel putin e vorba de curiozitate. Intentionez sa citesc si Coranul de altfel si e vorba de aceeasi perspectiva. La Fee mentiona Legendele Olimpului sau Ramayana. Aceeasi chestie. Nevoia de intelegere. Si in Biblie poti gasi mituri si povestioare simpatice, ca in Legendele Olimpului (ok, poate nu la fel de dubase). Crearea universului, a cerurilor si pamantului, potopul, trimiterea unui mesia (un ,,ales"), pomul vietii - ca tot ziceam de el, coborarea in infern si altele sunt aspecte comune religiilor si e interesant de aflat perspectivele diferite :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu am citit "Biblia" obligata de Programa analitica de Literatura univerala din liceu si din facultate! La inceput mi s-a parut nashpa! Apoi m-am mobilizat, fiindca am decoperit niste etimologii onomastice care se refereau la niste nume dragi mie! Dar si literatura mitolgica nordica e intersanta(v. Ondin,Freyr si Freyja, adica Domnul si Doamna!).

    RăspundețiȘtergere
  20. FREYR şi FREYJA


    Freyr, Odin, Valhalla, MITURI ŞI LEGENDE NORDICE

    Numele “Freyr” şi cel al surorii sale gemene “Freyja” înseamnă “Domn” şi “Doamnă”. Sunt Domnul şi Doamna lumilor, focul care arde în tot ceea ce există, reprezintă al treilea logos, ar corespunde cu Shiva-Shakti a mitologiei hindustane.
    Freyr a fost unul din cei mai adoraţi Zei, alături de Odin şi Thor. Împreună cu Freyja reprezentau fertilitatea şi aveau control asupra pământului, asupra ploii, fecundităţii şi păcii.

    În templul Uppsala (Suedia) se află o statuie reprezentându-l pe acest Zeu, datată din anul 1200, în care este reprezentat cu un cap triunghiular, o mare limbă (verbul) şi un mare falus în erecţie...

    Freyja, pe de altă parte, era Zeiţa dragostei şi a voluptozităţii, Devi Kundalini, şi străbătea cerurile în căutarea iubitului său, într-un car tras de pisici şi în compania spiritelor dragostei în genul lui Cupidon.

    Odin, Thor, Valhalla, Edda, Viking, MITURI ŞI LEGENDE NORDICE - Mitologia Nordica.

    RăspundețiȘtergere
  21. Am dat copy/paste ca mi-a fost lene sa scriu!

    RăspundețiȘtergere
  22. Freyja e considerata de unii vesnica fecioara, era pastratoarea unei salbe magice, iar fratele ei a fost inragostit de Gerda, fecioara frumoasa, dar rece ca gheata.I s-a dat o bautura magica sa accepte petirea lui Freyr. Deci,nu totdeauna femeia a fost ispita, ci uneori a trebuit sa fie pacalita, pentru a fi ispitita.

    RăspundețiȘtergere
  23. Asta am si eu de gand, sa citesc biblia cand termin toate celelalte carti religioase existente. E o chestie de preferinta banuiesc, prefer sa las la final chestia care mi-a distrus viata (indirect) cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  24. Daca ma gandesc la faptul ca unele din principiile pe care ni le-am insusit au la baza comandamente ale moralei crestine, ai dreptate, Dex, ne-au distrus viata!

    RăspundețiȘtergere
  25. http://www.youtube.com/watch?v=JvMtXv00GnQ&feature=related

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !