Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

joi, 10 februarie 2011

Tehnici de autoaparare




Dragi victime incepatori, bine ati venit la scoala de autoaparare a maestrului Dox Sifu al 2-lea, centura neagra in Fu Qiu, multiplu campion mondial in 1991 si 1993, actualmente antrenor personal pentru actorii morti in filmele de arte martiale. Va voi prezenta in aceasta prima lectie cateva tehnici utile pentru anihilarea adversarului:



1) Lian Quan Do - Way of the face fist
Aceasta tehnica nu presupune antrenamente anterioare datorita simplitatii ei, ci doar o buna coordonare a miscarilor gatului, in principal. Cheia este anticiparea loviturii de pumn a oponentului, cu cat mai mare cu atat va fi mai surprins de contraatac, si lovirea puternica a pumnului acestuia cu fata, orice parte a fetei. Fata va amortiza toata forta loviturii, dupa care se executa un plonjon rapid la pamant (poate pare greu dar veti fi surprinsi cat de natural va veni aceasta miscare). Atacatorul va ramane surprins de disparitia Dvs. subita, si , incapabil sa mai provoace vreun rau, va pleca linistit sa bata niste copii.


2) Jiao Gu Niang - Little girl foot
Aceasta tehnica presupune miscarea accelerata a mijlocului astfel incat talpile picioarelor sa ajunga indreptate in directia opusa celei din care vine atacul. La pasul urmator genunchii se vor ridica alternativ infigand cat mai puternic talpile in pamant cu scopul de a indeparta cat mai mult practicantul de amenintarea iminenta. In unele stiluri mai moderne aceeasta miscare este acompaniata de miscari haotice ale mainilor si tipete de fetita speriata. Lacrimile nu sunt recomandate pentru ca obstructioneaza campul vizual.


3) Lian Ai Chan Qi - Love you long time defence
Inventata de maestrul Ceofi Ofi, in secolul 3 d.Ch, la venerabila varsta de 93 de ani, dupa ce isi pierduse unul din cei doi dinti intr-o confruntare legendara, aceasta aparare presupune, in prima faza, apropierea rapida de atacator. Apoi urmeaza imbratisarea puternica a acestuia si sarutul pasional, obligatoriu in stil frantuzesc. De aici, in functie de preferinte, atacatorul poate fi apucat cu o mana de fund, sau se pot infasura picioarele in jurul lui. Imbratisarea si sarutul nu trebuie intrerupt. Nu mai trebuie sa mentionez ca atacatorul va fi impobilizat complet, iar daca isi revine ii va fi imposibil sa va alerge din motive anatomice. Fiind o tehnica mai dificila pentru domnisoarele voluptoase, in acest caz, maestrul Dox Sifu al-2a poate oferii scurte, dar intense, lectii particulare pentru doriatoare.


Cam atat pentru azi mici lacuste! Va astept cu interes la urmatoarul episod din:
"Tehnici de autoaparare"

22 de comentarii:

  1. V-a mancat pisica limba? Nu mai e dracia aia urata a lu Milogu care nu te lasa sa comentezi :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Doxatul Dex
    M-am gandit sa ma inscriu si eu la cursuri! Faci abomamente?

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai am venit de la un cokteil cu insp. gen. si am prins curaj. Nu a fost cu alcool,dar a fost cu multa prostime si mi-a crescut increderea in mine cand am constatat ca nu-s chiar de lepadat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Faci discriminari de generatie ,greutate inteligenta, principii? As vrea intai sa invat sa trag un pumn intre ochi unei fufici de mamici care m-a stesat toata saptamana! Am exersat niste miscari de sut undeva, dar mi-a fost camasa de noapte prea stramta si cand mi-am facut elan piciorul de sprijin a fost antrenat int-o miscare ampla de am ramas crucificata pe parchet!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum ma doare coloana si trebuie sa imi pun ventuze, ca polidin cu efitard nu mai fac in viata mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Rubensiana nu sunt, voluptuoasa nici atat, dar pot incerca sa fiu frivola!

    RăspundețiȘtergere
  7. V-ati pricopsit iar cu un postac! ~x(

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))
    Si asa am declansat potopul de comentarii pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Doar domnisoarele voluptoase au deficiente la tehnica respectiva, restul pot sa se descurce singure :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Doxatul Dex
    Exerseaza schema si daca nu te descurci mai vorbim :D

    RăspundețiȘtergere
  11. http://www.youtube.com/watch?v=-axYlfEXMhA&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  12. Cei de la Igor Moiseev stiu mai multe tehnici! M-am inscris la ei!

    RăspundețiȘtergere
  13. Doxatule, te folosesti de cunostintele tale in materie de autoaparare pentru a obtine satisfactii personale. Sa-ti fie rusine!
    Oricum, epica descrierea celor 3 tehnici. Nu stiu daca pot adera la vreuna.. Prima pare cea mai usoara :)) Te ajuta mult si adversarul. Cred ca am testat-o candva, dar mi se pare ca adversarul a fost o bucata mare de ciment. E o amintire vaga, intelegi tu de ce :))

    RăspundețiȘtergere
  14. La urmatorul episod s-ar putea sa te invatam noi cate ceva! Si asta daca vei aduce trei smicele de lemn dulce de unde se bat muntii in capete!

    RăspundețiȘtergere
  15. http://www.youtube.com/watch?v=1kk2J9Stxmg&feature=player_embedded#at=11
    P.S. pentru tactica nr. 1

    RăspundețiȘtergere
  16. @La Fee
    Cel mai penibil balet pe care l-am vazut vreodata, daca nu cumva singurul.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Colorbliss
    Sunt convins ca bucata de ciment a fost mult mai lovita decat tine. Colorbliss 1 - Ciment 0

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce am aflat noi, dragi copii? Ca Doxatul Dex se pricepe la baletul clasic si ca a vazut "Coppelia" lui Leo Delibes in montari mult mai spectaculoase decat cea de la Royal Ballet. Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !