Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

marți, 15 martie 2011

Jocurile 3

In ziua ce a urmat, ne-am bucurat ca niste copii la borcanul de miere cand am urcat pe munte, am uitat de toti si de toate, lumea s-a facut mare, imensa, muntele era mai sus de nori si noi eram umili in fata lui.Cerul era sub noi si soarele se mira cu razele lui calde de piticii de pe crestele inzapezite.

Am ajuns pe varf dupa vreo 4-5 ore, nu aveam nimic in afara de mincare, piolet si cordelina, la coborire a fost mai greu.
    Totul s-a terminat cu bine cand ne-am apropiat la vreo 1 ora de mers pina la cabana. Am intors gecile invers, cu fermoarul in spate si ne-am dat drumul pe burta prin zapada. Ideea nu a fost tocmai stralucita si asa ca ne-am legat gecile la brau, astfel am observat ca fundul poate incasa lovituri fara probleme, cel putin pe moment.
     Dupa o vreme pe M si pe L nu i-am mai vazut in fata, totul se petrecea in timp ce alunecam pe zapada nu prea afinata. Nu am avut timp sa ma intreb a doua oara unde sunt cei doi ca m-am trezit ca plutesc pentru o fractiune de secunda. Aterizarea a fost scurta, o bufnitura, am inchis ochii...i-am deschis. Eram in regula doar ca semanam, asa pliat cum eram, cu un briceag,  picioarele aproape de umeri si fundul infipt in zapada. Cand deodata ma ciupe ceva de fund... am sarit ca ars de frica vreunei jivine fioroase care face glume proaste.M-am linistit cand din urma fundului meu ramas in zapada am vazut mina lui M si am auzit niste injuraturi printre care mi se amintea ca trebuia sa fi ramas mai in spate. Dupa ce ii cazi in cap unui tip de 1.90 si vreo 100 kg, nu e bine sa pierzi vremea stand pe ganduri asa ca am si plecat cu viteza saniei lu` mos Craciun spre cabana.
     Seara, dupa ceai cu rom, am iesit afara sa ne jucam prin padure, fiecare cu lanterna stinsa in mina. Jocul era simplu aveam timp "pina numeri la 100 din 10 in 10" sa ne ascundem, ideea era sa ne cautam unii pe altii si sa pui lumina lanternei pe adversar ca sa-l scoti din joc.
     Dupa ce am inghetat, am mai baut un ceai cald cu rom, am luat o patura si impreuna cu L si N ne-am trintit pe zapada cu fata in sus sa ne holbam la stele. N adusese un binoclu, care la inceput nu parea ca e performant, cam tot atatea stele vedeam si cu ochiul liber, in schimb pe masura ce mai goleam sticla de rom performatele binoclului au crescut, stelele erau din ce in ce mai multe si incepusera sa se si invarta.