Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

vineri, 3 iunie 2011

Senzational !!! - Antrenamentul secret al lui Doxatu filmat.

     Ne-a venit prin surse, o stire, cum ca batausul de strada Doxatu Dex a fost filmat in timpul unui antrenament extrem de dur, iar videoclipul a fost postat pe internet. In timp ce vorbim cateva servere din Uganda, Burkina Faso, 2 sateliti de comunicatii si 1 sonda spatiala au fost doborite din motive necunoscute.
     Cunoscuta fiind pasiunea pentru mediul on line, Doxatu este suspect de cele enumerate mai sus, cat si de faptul ca un adolescent  de la Ciorogarla a facut o intoxicatie suspecta, simptomele au aparut in timpul in care viziona un filmulet Fake despre Doxatu pe sitele Iutub.
     Gurile rele spun ca Doxatu a fost filmat in noul costum de Erou la care se pare ca a lucrat in secret in ultimii 15 ani.
     Episodic, legat la cap cu basma, in rolul lui Kato, un maestru nedescoperit inca, Milogul in timpul liber.
     Mai jos aveti filmul original cu antrenamentul secret al lui Doxatu, surprins in buncarul la fel de secret, cu locatie nedefinita al susnumitului, camuflat in centrul Bucurestilor vechi, in zona Lipscani, la numarul...
  
  






Va doresc un sfarsit de saptamina de pomina, in cazul in care nu ne vedem pina luni, va rog anuntati Militia si spuneti decat atat: Doxatu !

PS: A aparut si dovada clara ca teribilul Dex face amenintari in spatiul public.




24 de comentarii:

  1. O sa platesti pentru asta Milogule!!!
    To the Dexcar! Or the Dexcycle!

    RăspundețiȘtergere
  2. Testament:
    Donez toate datoriile mele unui centru de copii. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mimisor sarbatoreste ziua Italiei! E in rosu, verde, alb si cu umbrela mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dex, apropo, cineva vroia sa vada cum zambesti si a ajuns la mine pe blog :))
    Saaaaau... erai tu si n-aveai oglinda ?!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Colorbliss
    Ti-am mai zis cat ma enerveaza chestiile pe care nu le inteleg? Cine? Cum? Cand? Valetul e criminalul?

    RăspundețiȘtergere
  6. ,,doxatu zambeste" - asta cauta cineva, intr-una din zilele trecute, pe google, si a ajuns pe blogul meu. (stii tu, statistici, key words)
    Acum nici eu nu inteleg. Tu ai obiceiul sa ranjesti la mine pe blog, sau cum s-a ajuns la situatia asta ? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Probabil vreo admiratoare ratacita. Patesc asta tot timpul! Daca nu cumva, e doar o inventie de-a ta ca sa te dai la mine?
    COLORBLISS, TI-AM ZIS DE 1000 DE ORI, ORICAT DE INCREDIBILA SI UNICA A FOST NOAPTEA AIA DE SEX, SI ZIUA DE DUPA DE SEX, SI, MA ROG, RESTUL SAPTAMANII, A FOST O INTAMPLARE. ERAM VULNERABIL, DAR ACUM MI-AM REVENIT. SUNT PERFECT NORMAL!!!! TE ROG NU MA MAI CAUTA! INCEARCA SA M A UITI! STIU CA PARE IMPOSIBIL, SI PROBABIL CHIAR E, DAR INCEARCA, ALTERNATIVA E O VIATA IN CARE TE GANDESTI MINUT DE MINUT LA MINE!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce sa fac, esti MIMOZUL meu :)) Si te rog fii rezonabil, cine saracie se mai da la tine folosindu-se de pretexte simpatice cum ar fi statisticile blogului si cuvintele cheie?! A ? A ?
    Nimeni, iti zic eu.
    Plus ca admiratoarea aia ratacita a ratat destinatia. Fa si tu niste eforturi si aduna-ti mimozele la tine acasa!!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Colorbliss
    Mda, iti dau un 10 pentru efort, ai fost foarte originala! Ma bucur ca intelegi ca uneori fericirea e doar la o intindere de mana distanta, dar totusi asa de departe :D
    Sa speram ca indeamna cineva oile astea ratacite la noi pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Una peste alta, radeam acum vreo saptamana cu Milogul de o cautare interesanta legata de o femeie si 5 barbati, cu 2 erori gramaticale in 5 cuvinte, care a aterizat la noi.
    Cred ca trebuie sa recunosc ca cititorii tai sunt , poate, un pic mai destepti, sau mai putin excitati, decat ai nostrii :))))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Dex
    Ai vazut ca pentru Milogul.SRL am pus emblema speciala, desi, ce-i drept, poate mioarele ratacite se sperie de scheletul ala... Voi cugeta la problema.

    Ai mei cautatori sunt chiar rezonabili :))
    Dar stii, Dex, degeaba dam vina pe cititori/cautatori, e vina noastra ca folosim cuvinte precum ,,femeie", ,,barbati", ,,5" (!!!! 5???) :)) Si oricum tu esti suspectul principal, cu siguranta tu ai folosit cuvintele respective :D

    RăspundețiȘtergere
  12. E posibil, nu zic nu, sa fi folosit unele din cuvintele alea, mai ales 5. Dar cu siguranta nu in contextul cautarii respective, ca doar stii cat sunt de pudic.
    Ne vede Dzeu cum scriem pe blog dezbracati pusca, ce naiba! oops!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dex
    Mie imi e asa frica de cuvintele "nu ma mai cauta", incat am emotii si cand vorbesc cu portarul de la scoala, pe care sunt nevoita sa il caut destul de des sa imi deschida poarta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai railor, singura cu 2 erori in 5 cuvinte sunt eu.Radeti de mine pe ascuns? Atunci am sa imi caut fericirea pe alt blog.Am sa imi aleg ca imagine reprezentativa semnul pentru mercur din alchimie. Studiati si voi "Dictionarul mito-ermetic" al lui Dom A.-J.Pernety(1787).

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dex
    Comentariul tau referitor la cifra 5 imi aminteste de interpretarile date acsteia. Astfel, 5 e cifra armoniei fiindca e suma primului numar impar, 3, cu primul numar par, 2,adica unirea mitlogica dintre cer(3) si pamant(2).E un numar nuptial din aceasta perspectiva. Dar 5 reprezinta si omul cu bratele desfacute compus din 5 parti(Ni l-a postat Milogul in dreapta sus): capul, cele doua brate,bustul,centrul si picioarele. M-am gandit de multe ori daca voi nu sunteti unul singur, sau daca nu cumva fiecare din cei cinci nu corespundeti uneia dintre aceste entitati.

    RăspundețiȘtergere
  16. Si daca citesc in aceasta cheie, atunci El(2) e Dex/Milogul, iar Ea(3) e Mimoza,zambetul de la stiti voi care articol. Daca va uitati atent, acea femeie are alunitele de pe sanul drept in forma unei consteltii.

    RăspundețiȘtergere
  17. http://2urbietorbi.wordpress.com/2011/01/18/orion/

    RăspundețiȘtergere
  18. La Fee, teama de ,,nu ma mai cauta" e justificata doar in masura in care ai gresi teribil de urat in fata unei persoane. Cel putin asa ma gandesc...
    Oricum, e suparatoare ideea. Sa stii ca cineva, oricine, vrea sa te excluda total...

    Dincolo de asta, La Fee, suntem ferm convinsi ca nu tu faci astfel de greseli gramaticale. Nu te suspectam nici de perversiuni :)

    p.s Habar n-aveam ca cifra 5 are astfel de semnificatii.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Colorbliss Nici eu nu stiam pana nu m-am uitat
    in dictionar.:)


    Dar unde sunteti?

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu fac slalom printre examene in aceasta perioada frumoasa a verii, de aici si inconstanta aparitiilor mele pe-aici :)
    Pe Dex il suspectez ca doarme.
    Milogul vegheaza din umbra.
    Altruista e si ea cu examene.
    Pe Standdowncafe si Zefira/Mitza i-am zarit azi pe polimedia...
    Asa, cred ca nu am uitat pe nimeni. Nu iti face griji, vor veni si ei ,,acasa" :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Bafta la examene! Eu am o saptamana plina. Inchei medii la a 8-a; ma duc la banchet; la ultimul clopotel si la festivitatea de premiere. Apoi copiii m-au invitat in club.N-am fost niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  22. Nuuuuu!!! Clubul este un focar de destrabalare si distractie!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. @Dex
    Sa gasesc atunci un mod politicos de a-i refuza. Au vrut un after-party.

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !