Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

marți, 6 martie 2012

Infiniti?

 
       Cand am incercat sa-mi explic Timpul prima data, de acolo din mintea mea odihnita, prima reprezentare a venit sub forma de rigla. Intelesesem ca Timpul  se masoara, asa ca m-am gandit ca e posibil ca Timpul sa fie ca o rigla, cu gradatii, secunde, ore, ani, care sa te ajute sa plasezi nu numai in spatiu ci si  in timp, un eveniment pe care...si imediat am avut o problema. Cum ma holbam eu la rigla din fata mea a aparut o intrebare, intre gradatii exista ce? Intre secunda 1 si secunda 2 exista ce? Intre 1 si 2 pe rigla mea era un spatiu liber care parea suspect, mai tarziu am inteles ca este impartit in alte unitati mai mici. Bun si intre unitatea mea mai mica 1 si unitatea mea mai mica 2 exista ce? Alte subdiviziuni, bun si intre subdiviziunea 1 si subdiviziunea 2 exista ce? Alte unitati si mai mici si asa mai departe.
       Mai departe, mai departe; dar pina unde?
       Mai departe la infinit. Aha, am inteles, intre 1 si 2 exista un numar infinit de unitati de masura. Bun, atunci si intre 2 si 3 exista iar un numar infinit de unitati si asta inseamna cumva ca intre 1 si 3 exista 2 infiniti de unitati de masura ? Stie cineva cum se face adunarea infinit cu infinit si cat e rezultatul?
       Cunostintele noastre avansate din matematici ne imping spre deductia ca 1 infinit + 1 infinit = 2 infiniti. Deci 1 infinit < 2 infiniti, adica un infinit poate fi mai mare decat alt infinit? Pai nu era vorba ca infinit inseamna infinit, adica de nemasurat, adica fara marime, adica fara grade de comparatie? Daca pot sa adun infinit 1 cu intinit 2 atunci inseamna ca pot sa delimitez pina unde e infinit 1 si daca stiu pina unde e infinit 1 mai vorbim de infinit? Nu cumva vorbim doar de un numar foarte mare pe care noi nu il intelegem acum si ii spunem infinit?
      Sa nu uitam totusi ca discutia tine oarecum de matematici superioare pe care putini o pot intelege,1+1, iar povestitorul dvs. nu face parte din categoria respectiva si oricum nu-mi place infinitul, nu imi place ceva care nu se termina, nu imi place tinerete fara batrinete si viata fara de moarte.

2 comentarii:

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !