Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

marți, 2 noiembrie 2010

Romania Zero




       Nu o sa fie un post eco-verde am deja greata de tendintele media si toate actiunile din directia asta, asa ca singurul cu nuante de verde o sa fiu eu, dar decat la nivelul pielii pe sistem nervos.

       Romania nu este ceea ce vedeti voi la televizor, nici ce vedeti in concedii. Romania nu e Vama Veche, Constanta, Valea Prahovei sau manastirile din Moldova. Romania nu este nici drumul plin gropi pe care mergeti cu masina injurand ca iar nu o sa ajunga salariu pentru reparatii, nu este nici Hotelul unde gasiti multe nemultumiri de la servire, finisaje pina la la prosoapele de la baie. Romania nu este nici Boc, nici Basescu, Geoana, Nastase sau puiul de dac Marko Bela.
     Romania o gasiti intre statii sau pe drum pana sa ajungeti la destinatie, ea se vede cu coada ochiului, daca te uiti insistent dispare. Nu poti sa o arati cu degetul, sa o explici, sa faci poze cu ea, poti doar sa povestesti despre ea. Este cum vezi un film si citesti cartea dupa care s-a facut filmul, citim cu totii aceiasi carte dar vedem filme diferite in mintea noastra. Toata lumea vrea sa merga in concediu in strainatate dar 99% murim si nu vedem nici Romania, ne-am educat de la televizor cum trebuie sa fie servirea, cum trebuie sa arate hotelul, etc... cunosc ideea conform careia muncesc 1 an sa ma simt bine, sa stau in puf 1 luna. Romania nu e puf si nici confort, iar hotelul la care stati e doar o imitatie a unor standarde, de cele mai multe ori nereusite in caz ca v-ati bucurat ca a fost ieftin.
     Eu nu stiu ce e Romania dar stiu ce nu e, poate scrieti si voi cum vedeti Romania, daca o vedeti.

31 de comentarii:

  1. Romania e maneaua sau rock-ul care ma tine treaz noaptea in pat.
    Romania sunt oamenii care ma lasa sa astept in ploaie la trecerea de pietoni ca sa treaca ei cu masina.
    Romania sunt aia care se uita in alta parte cand esti agresat, injurat, batut, sau mai rau.
    Romania sunt oamenii din fata blocului de la bere si taximetristii cum impresii de genii.
    Romania sunt fetele frumoase, dar complexate si fara vointa pentru ca au fost invatate ca scopul lor in viata e cel de accesoriu pentru barbati.
    Romania sunt si oamenii mai mult sau mai putin normali, si muntii si vaile, si raurile si altele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Locatia te tine treaz noaptea in pat.
    Orasul te lasa in ploaie la intersectie.
    Lasii se uita in alta parte cand ai o problema pe strada.
    In fata blocului ai exact pe aia care au IQ-ul cat temperatura corpului avizi dupa click, libertatea,can can(pentru aia dintre ei care se dau intelectuali), prOn seara dupa meciul de fotbal si viata lor dispare cand sting televizorul.
    Fetele alea frumoase si fara vointa sunt doar reflexia imaginii create de societate femeii moderne.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Wizz
    Nu as avea pareri de rau fata de morala daca cine sapa la radacina ei s-ar gindi sa planteze altceva de rasa superioara.Comunitatea a fost dificila, acum ai fes-book ai 100 de prieteni care isi baga degetul in nas on line si uite asa tot ce iti mai trebuie e o pereche de casti in care sa asculti aplauze ca sa fii un om implinit social si optimist.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm, cine ziceai ca se intreaba ? Buna intrebare. :)
    M-ai pus serios pe ganduri, dar hai sa incerc ( subliniez, incerc ) sa dau un raspuns.

    Romania pentru mine este o tara cu oameni in doua extremitati: cei care uita sa mai fie fericiti si cei care sunt prea fericiti ... adica o tin in betii si party party si hai cu vinu' sa treaca necazu'. Romania e tara batranilor lipsiti de speranta si a tinerilor cu speranta, ambii descurajati de cei din mijloc. In Romania exista gunoaie si locuri frumoase. Asta se aplica si oamenilor de-aici. Romania e tara in care incultura a ajuns cumva sa ia o amploare mai mare decat cultura, prin manele si house, in general. Dar hooray, oamenii inca merg la teatru sau la filarmonica. Romania e tara in care poti sa mergi la munte si la mare, si sa te bucuri sau nu de ceea ce vezi, depinde de servicii. Ca sa fii fericit in Romania trebuie sa ai noroc. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @miscellaneous11
    Asa e, orice adevar il duci in etremitati ca sa-i afli valoarea, locul unde vibreaza in echilibru.Sa fii fericit in Romania cred ca e de ajuns sa fii prost si sa nu crezi pe nimeni cand iti spune adevarul ;D si asta cred ca poate functiona in orice tara. Despre noroc multa lume il vrea materializat in bani, in cariera, la loto, la femei, la barbati, in viata in general. Norocul are multe calitati si superputeri dar e una pe care nu o poate indeplini, nu te poate face niciodata mai intelept. Am prins 2 idei din comenturi.

    Romania poate fi asa cum spui tu o tara a extremitatilor.
    Si cum rezulta de la Doxatu:
    Romania sunt si oamenii mai mult sau mai putin normali, si muntii si vaile, si raurile si altele.(cam vag canalie)
    Sper sa prind mai multe idei din comenturile voastre.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa fiu mai specifica: trebuie sa ai noroc sa intalnesti persoanele potrivite, sa te nasti in locul potrivit ( totusi, nu reneg Timisoara, e un loc bun de plecare ), sa ai noroc de ivirea unor oportunitati etc. Mai exact la lucruri de acest gen m-am referit. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am inteles de prima data numai ca sunt mai sensibil cand nu imi iau medicamentele si dau de cuvinte ca noroc, religie, politica si lista poate continua dar mai bine imi iau pastilele.:D
    PS.Timisoara e mai mult decat un loc bun de plecare, e o poarta. Am stat aprox 1 an in Timisoara si am ceva prieteni pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  8. Este, este. :)
    Să înțeleg că ți-a plăcut ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place inca. Nu te poti opri cu intrebarile alea nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Nu întotdeauna.
    Mi-am găsit o identitate formidabilă aici la voi. :D Ar trebui să scriu ceva și pentru ”S-au aciuat pe-aici...” ?

    RăspundețiȘtergere
  11. O sa primesti tot ce este nevoie, servicii de 5 stele nu trebuie sa faci nimic decat sa te simti ca la tine acasa, asa ca pe blogul tau.:D Foloseste adresa milogul.srl@gmail.com pentru orice idei ai vav de identitate si o sa le rezolvam in scurt timp.

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Mulțumesc frumos. Păi o să o folosesc chiar acum, bineînțeles că mi-a trosnit genialitatea în cap.

    RăspundețiȘtergere
  13. Perfect, may the force be with you .:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi e indiferent daca cineva asculta manele sau altceva, ce IQ are, daca citeste libertatea sau se uita la p0rn, la ce idei ii intra in cap cand se uita la TV. Ma lasa complet rece, fiecare e liber sa faca ce vrea.
    Acuma, daca e sa ma intrebi cum sunt (sau cum ii vad eu) pe romani ca indivizi, in comparatie cu tarile de mai la vest de noi, pai vad f.f.f. multa frustare, ingamfare si... cam atat. Eventual lipsa de experienta/viziune, da' asta e o problema minora.
    In principiu, din punctul meu de vedere, frustrarea si ingamfarea, care nu sunt in mod necesar fara legatura intre ele genereaza cam tot ce vedem in jurul nostru. Restul sunt doar consecinte (sau detalii de implementare :D).
    Daca e cineva interesat de ideile mele idioate, o sa incerc sa detaliez mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dannyxs
    Marinimia asta a ta este demna de laudat, respectul fata de dreptul fiecaruia de a face ce vrea cu viata lui. In realitate insa e greu sa fi indiferent pentru ca existenta lor iti influenteaza si existenta ta.
    Revenind la ideea mea din alt post, daca oamenii ar fi ceva mai diferiti si mai greu de manipulat formarea unui majoritati, sau minoritati semnificative, cu tendinte auto distructive ar fi mult ma problematica. Dar asa te alegi cu o gloata de oligofreni care nu dau un leu pe educatie sau cultura, care cred ca apararea tarii e inutila si care voteaza pentru o galeata de var.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Dannyxs
    Daca iti e asa de indiferent si te lasa rece la un moment dat o sa intalnesti pe unu care citeste libertatea in metroul cu care mergi spre casa.O sa fie devina suspect cand o sa-l vezi ca te urmareste. Pana sa apuci sa faci ceva o sa auzi niste tinguieli din intuneric si o lovitura in ceafa o sa iti intrerupa semnalul video. Filmul continua... oligofrenul coleric iti cara pumni in cap in timp ce se uita cu pofta la fundul tau. Se opreste pentru un moment, aude ceva...sa moaraaaa dusmaaaniii meeeei... suna telefonul a uitat ca a schimbat sunetul de apel si nu mai are Vali za Storm.
    Indiferenta ta ma ingrijoreaza mai tare decat esecul lui Doxatul (aka Dr. Love).
    La tine indiferenta vine din anumite convingeri rationale care nu sunt sigur ca isi gasesc aplicabilitatea in forma asta, la Doxatu e decat o perioada de tranzit pe fond emotional, as vrea sa fie si la tine la fel.:D

    RăspundețiȘtergere
  17. @Doxatul Dex
    Mie imi este f usor sa fiu indiferent si nu ma afecteaza absolut deloc gloata de oligofreni de care vorbesti.
    Intr-un fel ar fi aiurea sa imi spun "eu am o viata de rahat pentru ca altii sunt prosti sau inculti". Nu cumva nu ma uit unde trebuie si problema nu sunt "altii"?

    RăspundețiȘtergere
  18. @Milogul.SRL
    Stii, toti putem sa discutam si sa ne lamentam sa nu cada drobul de sare si la final cand tragem linie sa nu intelegem cu ce ne-am ocupat viata.

    Sigur ca as dori sa: fie pace in lume, sa nu se mai mora in Arfica de foame, SIDA, malarie, sa ninga de Craciun si de Revelion, sa nu ploua cand ma duc la mare, sa se dea la TV numai emisiuni "bune", etc.

    Dar intre a-mi face o problema in viata daca ele nu se intampla, si a fi realist (in primul rand) si indiferent, aleg partea a 2-a.
    Ma afecteaza ce am enumerat mai sus? Potential da, dar asta e cu totul alta chestie.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Dannyxs
    Nimeni n-a zis ca problema nu e persoana ta, [UMOR] tot timpul am zis ca toate porcariile care mi se intampla sunt din cauza ta [/UMOR]

    Intrebarea e daca e realist sa presupui ca nu vei intra niciodata intr-o situatie conflictuala cu ceilalti. Eu am intrat, si cred ca toti am intrat la un moment dat sau altul. Deja daca e o situatie conflictuala nu poti spune ca nu iti pasa. E adevarat si tendinta foarte comuna de a pune totul in carca celorlalti este nociva si duce la frustrarile de care vorbeai undeva mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  20. @dannyxs
    Mai stiu si ca gandim, avem convingeri, rationamente de viata in urma experientei personale si a educatiei. Faptul ca social nu te afecteaza prea tare restul lumii, in momentul de fatza este o variabila, exista posibilitatea sa ai anumite interactiuni, as fi curios cum gandesti dupa. Pana atunci esti adaptat la viata pe care o traiesti.:D

    RăspundețiȘtergere
  21. @Doxatul Dex & Milogul.SRL
    Bineinteles ca am avut tot felul de interactiuni, mai mult sau mai putin placute, inclusiv situatii conflictuale si violente. Bineinteles ca pot sa imi imaginez scenarii precum cel din comentariul lui Milogu' unde imi da unul in cap.

    Dar le privesc exact ca pe situatia de acum x ani cand nu am avut zapada de Craciun :D

    Ce am mai observat e ca oamenii in general au o tendinta de a-si autoinduce griji exagerte (si de multe ori stari depresive) - vezi povestea cu drobul de sare.
    De cate ori nu am auzit persone care cand le intrebi ce fac spun ca e naspa azi ca ploua, e naspa azi ca e canicula sau ger, ca ninge si nu pot iesi cu masina sau ca nu ninge si nu au zapada de Craciun. Sau sunt suparati ca era unu' in merou care asculta manele la maxim, ca altu citea niste tampenii in libertatea sau ca au vazut nu's ce tampanii la OTV. So? FTW?

    RăspundețiȘtergere
  22. @dannyxs
    Daca indiferenta o sa continue, majoritatea o sa fie majoritate + inca ceva procente si o sa ramina cativa inadaptati care stiu sa citeasca si nu stropesc gradina cu mountain dew. Urmatorul pas, o sa te omoare cineva cu pietre pentru ca reprezinti un pericol public, esti diferit si te mai crezi si destept ca uzi gradina cu apa.Si sa stii ca nu zapada lipsa ti-a spart craniul , nici drobul de sare, nici canicula, nici gerul, te-a omorit chiar incultura altora si indiferenta ta. ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Sigur,
    Daca indiferenta o sa continue si daca nu inasprim masurile antiteroriste si nu limitam libertatile cetatenesti, urmatorul pas e ca o sa ne trezim cu un musulman in gradina cu dinamita la brau.
    Nu drobul de sare ne-a omorat ci cultura musulmana si indiferenta noastra...

    RăspundețiȘtergere
  24. @Dannyxs
    Vezi ca mai ai putzin si te bag in camera cu Anarhistu de servici. :))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Wizzard of DozE
    Doar eu, astia sunt inca la bere :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Uite cum ne spalam rufele pe trotuar deja ca in famiglie nu mai aveam sapun.

    RăspundețiȘtergere
  27. @wizz
    Criza mon cher, te adaptezi sau intri in faliment.:D

    RăspundețiȘtergere
  28. @Wizzard of DozE
    Nu merg ca imi e frica sa nu ploua :D

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !