Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

duminică, 10 aprilie 2011

Programul Prima Casa 3,14



     Programul Prima casa 3, pare destul de normal sa fie si prima si a treia in acelasi timp, oricum mai jos veti gasi propunerile arhitecturale facute in sedinta de Guvern de saptamina aceasta, pentru a stimula finantarea proiectelor tinerilor casatoriti. 
     Cum in ultima perioada, guvernul nu reuseste sa plateasca factura la electricitate pe consumul resoului care a incalzit Casa Poporului, nu va da nici banii profesorilor, iar in programul Prima Casa a intrat si "natura". Care natura?Aia care atunci cand eram mici si ne jucam ceva o invocam mereu ca si cum ar fi fost un avantaj de nediscutat, in special atunci cand trisam cumva indirect, natura frate, natura...

 Dar sa studiem impreuna propunerile pentru familiile de tineri casatoriti, tineri iubiti,  tineri si nelinistiti, tineri angajati, tineri si degeaba...


    
In stanga avem o casa eco cu aer rece neconditionat si un sitem de prelungire a vietii, va puteti trezi dupa 250 de ani la fel de tineri. Revenirea la viata este optionala si nu este inclusa in pachet. 
     In dreapta avem o casa eco fara canalizare cu un sistem de reciclare a apei, perfect integrat in natura.Vara se arunca in apa de sub casa pastile odorizante cu miros de briza oceanica, cu efect triplu.Parfumeaza aerul, coloreaza apa si asigura o cina romantica cu peste proaspat care iese la suprafata albastruie a apei.



   In stanga avem un fost pilot iesit la pensie gata sa primeasca in gazda o familie de tineri casatoriti, prioritate cei de alte nationalitati cu minim 2 neveste sau eventual amanta si fosta nevasta fara obligatii, usor accesibila. 

    In dreapta un exemplu clar ca se poate, daca vrei poti, poti sa nu depinzi de nimic, esti doar tu, cerul liber, natura, firul si pomul de care e agata casa.Vizitele se fac pe culoarul aerian 3 dupa orele 17.30, accesul dinspre munte estet blocat de 5 zile de o femela scons gestanta. PS. Se pare ca nu mai e gestanta, mirosul e mai puternic de ieri.


     Mai jos, o casa creata pentru confortul dumneavoastra psihic, dar si sa va reduca fara mila costurile la abonamentul de cablu TV. Daca reglati antena bine, se poate prinde semnal wireless mocca pentru internet. Nu uitati, pe timp de noapte, pentru un somn linistit, activati modul stealth si veti fi aparat atat de exploziile solare din cealalta emisfera cat si de radiatiile extraterestrilor. 

PS. Statul garanteaza, statul ajuta, statul tine cont de viitorul tinerilor, statul tine cont de tine.


26 de comentarii:

  1. Oferta este generoasa! De aceea tinerii nu se pot decide. Ba chiar cred ca studiaza oferta ca sa isi poata achizitiona macar o locuinta de iarna si o locuinta de vara.
    De aceea nu a avut trecere propunerea mea cu casa din chirpici! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie ultima casa mi se pare ca e adusa de vreun val, altefl nu pot sa cred ca un om normal la cap are atatea in balcon!

    RăspundețiȘtergere
  3. La urmatoarele alegeri a i se dea omului si o galeata, ca nu avea, apoi ma gandesc sa strang sticlele de parfum goale si sa i le donez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ati plecat cu balonul sau sunteti in vizita la ultima casa?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Milogul
    Daca vanezi sconcsul, imi dai mie coada sa imi fac un guler? Si promit sa cumpar cele doua locuinte cu alura de pagoda.Dar sa imi gasiti un samurai sa ma ajute sa urc pana acolo!(din pacate nu am terminat leasingul la elicopter si nu indraznesc sa il scot din tara).Daca nu imi plafonau salariul, le cumparam pe toate cu samurai cu tot.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunteti niste pughibale spurcate ca ma starniti si plecati!

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite-o ma..vorbeste singurica...:)) Mor de dragul ei cand face asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. M-au incuiat si au plecat. Vorbesc fiindca mi-e urat singura!
    Esti un dragalas! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Poti fi sigura ca nu impart sconcsul, nu din egoism, dar nu stiu daca mai apuc.

    RăspundețiȘtergere
  10. O femeie pretentioasa11 aprilie 2011 la 07:24

    Atunci sa vanezi o hermina sa am cu ce ma imbraca la urmatoarea vizita la CASA DE GHEATA. Ai zis ca stii sa folosesti arcul! Dovedeste!

    RăspundețiȘtergere
  11. AAAAaA, văd că e la modă hermina asta .....pffffff, deja nu mă mai păcăleşte nimeni....şi culmea...postează la câteva minute şi secunde de "un grup de curioşi" dar pe un alt post.
    Câta mai coincidenţa! :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  12. Toata tara asta e inebunita dupa case, de cand ai terminat de supt visezi la o casa! Tragi 30 de ani sa ai casa ta! What the fuck! Patru pereti n-ar trebui sa fie un scop in viata! Decat daca sunt de cavou!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dex
    Si cavoul e scump! Si aia 2 metri de pamant costa o avere.

    RăspundețiȘtergere
  14. Zefira si-a propus sa mai aduca aici pe una cu Hermina. Pai cu mine n-o sa mai scrie nimeni.Sunt geloaaasaa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Doxatule lumea se vrea cu acoperiş deasupra ca să aibă cui plăti asigurări, ce nu te-ai prins :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu astept cu nerabdare programul "Primul castel" sau macar "Primul palat".

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai uitat programul "Primul cavou", de altfel identic cu programul "Ultimul cavou". Si in loc de garsoniera, programul "Cosciugul pentru tineret".

    RăspundețiȘtergere
  18. @Dex
    Cum de nu m-am gandit eu la aceste posibilitati!

    RăspundețiȘtergere
  19. Casa de vis

    Intr-un ungher al mintii mele,unde nu am mai facut ordine de o vesnicie, este casuta mea cu acopris de pene roz de flamingo.Intr-o vara indepartata, pe cand eram eu fericita, am construit-o pe nerasuflate din ce am avut la indemana.
    Penele le-am adunat capita si le-am lipit cu miere zaharisita si cu ceara de albine. Apoi am asezat acest acoperis ca o palarie pe-o ureche, in varful celei mai frumoase cutii de pantofi pusa in pozitie verticala fix unde mintea mea face colt cu putina gandire inginereasca. Am desenat o usa ornamentala, cu bordura de flori de iasomie si de merisori japonezi, usa pe care nu pot intra, fiindca am gresit calculele unghiurilor congrunte. Asa ca daca vreau totusi sa intru, trebue sa mai inghesui un pic gandirea inginereasca si sa deschid toata fatada. Cand deschid imi cad in cap teancurile de cuvinte scrise vreodata fie in original, fie in ciorna, basca singurul creion cu care pot picta literele. Creionul e bun si ca sa proptesc fatada cat citesc. Iar radiera e scaueshul preferat. Mie imi place sa citesc...
    Imi pare rau ca v-am dezamagit, prieteni,...eu nu sunt scriitoare...sunt o biata zana de cutie...

    RăspundețiȘtergere
  20. Mi-am amintit de casa azi, cand au venit unii de la Administratia Locuintelor 1,2,3 sa-mi ceara sa le-o vand."Cat imi dati pe ea?",am intrebat mai mult din curiozitate."Doua pisici siamaze", au raspuns ei.M-am gandit, m-am gandit si apoi m-am razgandit. N-o dau! Am mai vandut eu odata un diamant de un carat pe doua de cate 0,50.

    RăspundețiȘtergere
  21. Asa micile si desele mele comentarii sunt o licoare de zana: un pepene galben copt bine si dat prin blender cu doua linguri de miere si cu putina coaja de lamaie verde, la care adaug o lingurita de pudra de ceai verde si cateva perle de tapioca. Noapte buna, copii!

    RăspundețiȘtergere
  22. PS. Puteti completa fie cu o cana de apa minerala, fie cu o cana de lapte rece! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Casa-avion a devenit la modă în vremurile ciocnirilor omilor cu blocele, o atracție specială pentru newyorkezii excentrici (și nu numai) care vor încerca un simulator ulta-performant, în care pot retrăi senzațiile tari ale nain/ilevănilor străbuni. Osama însuși și-a dat binecuvântarea pentru ca această casă să între în circuitul turistic internațional și de curând în patrimoniul UNESCO.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Soseta
    Aseara am citit ce ai scris.Imagini expresionste sau suprarealiste(mai mult suprarealiste) convertite in cuvinte. Rare imagini in proza romaneasca.In poezie, da, manifestarile sunt abundente, dar in proza, nu.
    In alta ordine de idei, si ciocnirea omilor cu blocele in maniera binladensiana parea altadata o imagine suprarealista. Acum e deja piesa de muzeu.
    Intr-o povestire a lui Sandburg, doi zgarie-nori se hotarasc sa aiba un copil liber. Ei bine, ei isi aleg drept copil un tren-expres "Cramponul de Aur Ltd." Osama a gandit altfel povestea. Le-a dat un copil-avion.

    RăspundețiȘtergere
  25. http://josephperry.net/rootabaga/05-01skyscrapers.html

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !