Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

vineri, 17 februarie 2012

Tovarase Director Polimedia.us/fain(Mircea) 2

Mircea:  
Bai deci fantastic, cirlanu' pune niste intrebari, eu ii raspund. El nu citeste, ca nu-l intereseaza asta, mai bine face el un blog pe wordpress si baga o postare cu titlu pompos ca vai deci etc.

Eu ii las comentariu acolo, el nu-l aproba. Dupa o zi, ce basca noastra, nu ne-om deranja acuma ca ne baga tovarasu' director in seama, pai da cine suntem noi si cine e el ?!?! 

Practic concluzia pe care un intelect echilibrat o trage din aceasta aventura la limita spamului este c-ar trebui sa interzic nu doar blogspoturile, da' si orice bloguri ale milogilor de pe blogspot.

Milogul:Imi pare rau, acum am citit comentariul tau, dupa ce mi-ai atras atentia, nu ti-am aprobat comentariul pentru ca nu folosesc wordpress, by default am vazut ca e setat sa aprob comentarii. Nu am mediat comentarii NICIODATA, e contrar parerii mele despre comentarii, daca ai fi postat comentariul pe blogspot(ceea ce principial nu era posibil evident), iti raspundeam destul de repede si in felul asta nu aveai nici mediere de comentariu.
Ma bucur ca m-ai facut cirlan, sunt dezamagit ca esti atat de lipsit de inspiratie, irascibilitatea ta ma face sa ma simt bine, multam` fain ca sa fiu in ton.
"...pai da cine suntem noi si cine e el ?!?! " toata viata mea voi ati fost multi.
"Practic concluzia pe care un intelect echilibrat o trage din aceasta aventura la limita spamului este c-ar trebui sa interzic nu doar blogspoturile, da' si orice bloguri ale milogilor de pe blogspot." 
Minunat, aici nu pot decat sa te ajut la imbunatatirea fain-ului, daca as fi avut posibilitatea sa imi sterg postarile as fi facut-o deja, de ce nu exista asa ceva? 
Poate in afara de a pune iterdictii si de a limita, va faceti timp sa dezvoltati putin segmentul asta, cu aceasta ocazie Tovarase, va rog sa imi aprobati ca toate articolele publicate sau nu aici care tin de milogul.blogspot cat si de milogul.wordpress sa imi fie sterse, daca vreti imi puteti sterge si comentariile ca sa dati bine in poze.
Va doresc exact ce imi doriti si voi mie adica o zi buna domnilor.

6 comentarii:

  1. de ce te complici cu o cearta aiurea? oricum nu o sa-ti dea dreptate pentru ca nu vrea muschiul lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma complic si nici nu vreau dreptate insa despre dreptate daca depinde de muschi atunci , aleluia, i-am pus cruce. Ma gindeam doar ca nu e normal ce s-a intamplat acolo, cu interziceri, limitari si sincer sa fiu ma asteptam la mai mult consum de mediatori chimici intre neuroni .

      Ștergere
  2. Răsbel time! Ascuţiţi topoarele tovarăşi! :))
    Aidi bre Milogule, relaxează-ţi bastonu puţin ca să poti râde. Când o să povesteşti la nepoţi faza cu banarea blogspotului pe polimedia, o să fie epic, ceva gen Răscoala de la Bobâlna incrucişat cu Atacul Clonelor. Parcă vad boţii lui Mircea căţărandu-se pe Google şi înfrângându-l! Muha ha ha!

    RăspundețiȘtergere
  3. Corect si ca sa ducem scenariul mai departe o sa fie singurii boti cu parul cretz. :D

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !