Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

luni, 18 octombrie 2010

Ev(S)olution

     Evolutie, adaptare, supravietuire, conservare, perpetuarea speciei, aparent o specie de boala de piele a Pamintului si nimic mai mult.
     Sa privim putin scara de evolutie, posibil 2 miliarde pentru evolutia vietii, posibil 4 milioane de ani pentru evolutia hominizilor , posibil 1.2 milioane de ani pana la aparitia cromozomului X , aproximativ 200 000 de ani pana la aparitia omului biologic asemanator cu ce cunoastem azi, aproximativ 10 000 de ani pentru evolutia agriculturii, 500 de ani pentru revolutia stiintifica , 180 de ani pentru revolutia industriala , 65 de ani pentru evolutia informatica . Dupa cum se poate observa traim intr-o lume in care dezvoltarea si adaptarea nu se raporteaza numai la factori de mediu si biologici, de acum lucrurile tind sa devina mai interesante.
     Probabil ca nu o sa mai asteptam sute, miii, milioane de ani, sa urmarim o parcurgerea unei trepte de evolutie, lucrurile se schimba si evolueaza in timp ce noi discutam. Nu o sa mai asteptam 10 generatii pana la urmatoarea descoperire din stiinta, lucrurile o sa se intample in timpul vietii noastre. In viitor evolutia poate fi sub forma de plic instant cu cativa pasi de preparare, descoperirea unei valori, testarea stiintifica, testarea in mediu social biologic, adoptarea ei in aceeasi zi. De ce nu?
  



4 comentarii:

  1. Ai uitat 10 ani ca manelele sa-l produca pe Gutza, 15 ani sa-ti iei perdele noi cu ipoteca pe casa si 25 de ani de cand n-a mai aparut un evreu in rol negativ la cinema :D
    Toate la randul lor mari dovezi ale evolutiei omenirii

    RăspundețiȘtergere
  2. @Tod
    NU am uitat, dar nu m-am gandit ca o sa am asa o audienta selecta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu e Sheldon: din ultimele mele cercetari, utilizand inclusiv C14, am concluzionat eu, ca viata a parut acum 3.5Md ani si hominzii s-au desprins undeva "as far" as 7mil ani.

    Altceva n-am ce comenta in afara faptului ca in tineretea mea, eram de fapt copil pe atunci, m-a invatat sa cioplesc varfuri de sageata, o tipa, "Lucy".

    RăspundețiȘtergere
  4. A, si, on topic, cum zicea un cumatru de al meu: iti iei telefon, te duci sa te caci si cand te intorci iti pare rau ca nu te-ai pisat pe el ca deja s-a demodat :D

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !