Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

marți, 12 octombrie 2010

Italy-Serbia Euro 2012 tie abandoned after fan trouble

     Eu as intelege chestia asta in momentul in care fanii aia care aruncau cu petarde ar fi militat pentru a demonstra oamenilor ca e stupid sa te bucuri cand 11 sportivi castiga intr-un joc inchipuit in fata altor sportivi. Evident toata treaba asta e destinata esecului atat timp cat francezii aplauda echipa lor formata in proportie de 50% din negrii, sau nemtii cu turcii lor, etc.
     E interesant probabil pentru psihologi fenomenul maselor care se identifica cu echipa lor desi echipa de cheama "Universitatea X" si fotbalistii n-au terminat nici clasa a 4-a pe bune, dar pentru mine nu e. Pentru mine, si poate sunt superficial, este demonstratia unei vechi teorii, care spune ca majoritatea e penibil de proasta, inculta, neadaptata... etc.

Ca PS sarbii imi inspira un respect deosebit, fie si numai pentru faptul ca in timpul vietii mele ei sunt cei pe care i-am tradat, cum am tradat in istorie turci, rusi, greci, unguri, s.a.m.d. Spre deosebire de rahatii mioritici oamenii astia s-au luptat cu SUA pentru tara lor, fie aia si plina de cimitire comune de musulmani si albanezi. E greu in viata de zi cu zi, cu toate nuantele ei de gri,  sa apreciezi ceva, eu apreciez, by default, coloana vertebrala, nu de alta, dar asta a lipsit romanului de la sinuciderea lui Decebal incoace.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !