Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

miercuri, 27 octombrie 2010

Noi doi (si o lopata)

     Recunosc, cu riscul de a nu mai ajunge dictator, ca am si eu o pasiune dubioasa cand ma plictisesc rau de tot, si anume sa ma uit pe Noi2 ro. N-as putea zice nici cum am dezvoltat chestia asta, nici ce drak e de vazut acolo, dar una peste alta merge sa-ti pierzi o ora cand n-ai nimic de facut.

     Ma tot uit si ma minunez cum drak poate spera cineva sa isi gaseasca vreo pereche prin asa ceva. Ma refer la fete, ca la barbati mi se rupe. Adica, cat de urata ai fi, ca posesoare de sex umed n-ai cum sa nu gasesti pe cineva sa ti-o traga. Presupunand ca totusi, nu esti nici extraordinar de urata, sau poate esti, ignoram uratenia complet, dar ai o problema de comunicare, dar cum naiba diferentiezi australopitecii de pe site?
Comentariile sunt atat de inepte ca ma tem ca mi-ar exploda capul daca as incerca sa-i spun unei femei asa ceva. Plus ca mie ca barbat imi dau impresia ca sunt scrise de unii complet dependenti de laba, lasand la o parte italienii parliti de 59 de ani care vor sa babardeasca si ei o naiva.
Si o alta chestie interesanta, mai sunt niste fete care arata super, si nici nu denota prostie prin poza. Acum nu inteleg, ori sunt niste fete misto cu un nivel super scazut al respectului de sine, ori sunt niste naspete care spera printr-o minune sa le agate cineva pentru poza si sa nu vomite cand le vede in realitate. Sau poate sunt postate de administrator sa tina prostii ca mine ocupati.
Inca un mister esential pentru societate ramas nerezolvat...


Un comentariu:

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !