Nimeni nu face parte din societate , societatea e numai o mica parte din noi.

vineri, 22 octombrie 2010

Un retard la Primarie 2

D spunea...
     Am senzatia ca discutia asta o sa ma duca la concluzia ca trebuie sa plec din tara, dar sa incercam poate evitam pozitia de sah.
     Dupa cum vezi in sectia de Bine ati venit , o parte din noi traiesc pregatindu-se pentru o alta viata, din nefericire si ei au drept de vot, sa nuantam putin.
     E putin probabil, la noi in tara, ca o natiune cu convingeri crestine de aprox 86 %, restul fiind de alte convingeri dogmatice si foarte putini cei care nu s-au lasat convinsi de aparitii fantomatice, ingeri, diavoli si alte creaturi(in mod indubitabil existente), sa avem vreodata oameni capabili in Guvern.
Nu pot sa-mi imaginez ca oamenii care cred intr-un Dumnezeu inexistent, pot avea vreo opinie personala, pot avea cel mult o vreo revelatie prin care Dumnezeu sa le spuna pe cine sa voteze, esti prea usor influentabil atunci cand gandirea ta se bazeaza pe un prieten imaginar.
Cineva ar putea spune : "adica ii faci incapabili de vot pe toti credinciosii?"  EXACT! Daca va uitati ce se intampla in SUA o sa intelegeti ce spun, adica toata lumea din guvern este foarte credincioasa, iar in perioada alegerilor este asa o smerenie si spovedanie totala, un fel de gangbang religios, un teatru ieftin, ba eu...ba eu sunt mai credincios.Un an mai tarziu fac sex oral prin biroul oval. Pe acest principiu eu sunt in stare sa pun un pariu serios ca : Preafericitul de la Patriarhie  ca sa castige Presedentia Romaniei, ar fi de ajuns sa repete fara oprire, Votati-ma Dumnezeu o sa fie cu noi,  Dumnezeu mi-a aparut in timp ce ma rugam si mi-a poruncit sa conduc Neamul Romanesc in Numele Lui, nu pot sa-mi imaginez un contracandidat, in afara de Jiji.

     Mare majoritate decide, asa e in democratie, dar ce facem cand marea majoritate nu are nici o facultate, iar in liceu s-au zbatut spasmodic cu spume la gura  si sudori pe spinare sa ajunga in clasa 12 -a. si mai cred si intr-un prieten imaginar cu care vorbesc in cladiri cu link divin gen biserici. Toata politica se bazeaza pe acest aspect, toate canalele de televiziune au in baza ideologica aspectul asta, toate marile corporatii isi bazeaza strategiile de marketing pe aspectul asta, TOTI stiu.
     Nu exista interes real din partea celor cu pozitii sociale privilegiate sa aibe oameni cu gandire in societate pentru ca le dispare masa de manevra. 
   Ganditi-va cati profesori de fizica, chimie, matematica, filosofie, biologie ati vazut voi in biserica? Cati ati vazut sa se inchine si sa isi inceapa ora de curs cu o cruce si o binecuvintare? Ai carte, ai parte, toti vrem sa avem copii cu carte, educati, doar de asta ii dam la scoala nu? Secretul cu profesorii este ca cei mai multi nu cred in Dumnezeu, educatia, cunoasterea, corodeaza credinta in fiinte care se ascund in cer.
   Cel mai usor lucru e sa vorbesti cu Dumnezeu oricine poate vorbi cu Dumnezeu, mai greu este sa-l faci pe el sa vorbeasca cu tine.
   Asta este Marea Majoritate care decide pentru noi toti, se pare ca singura mea mutare sa ies din sah este sa fac o casa la munte, dar dupa cum pot sa vad daca nu se schimba nimic finalitatea o sa fie sah mat. :D

6 comentarii:

  1. Ciatat: "Am senzatia ca discutia asta o sa ma duca la concluzia ca trebuie sa plec din tara, dar sa incercam poate evitam pozitia de sah."

    Mult succes in a gasi una in care marea majoritatea nu crede in ceva mistic :D

    RăspundețiȘtergere
  2. A mai fost evreu de treaba, baiat destept, cu scoala, biologie parca, care se ascunsese intr-un castel ca sa scape de prosti, Frankenstein ai zicea, nu stiu ce s-a mai intamplat cu el, banuiesc ca ai merge super.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Tod
    Eu sunt Frankenstein am coborit printre muritori de al draq si pentru putin lichid de frana ca am o luxatie la intorsura Buzaului.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @D
    Dar daca o sa-mi las barba si plete la momentul oportun si devin un Zeu mai mic ? Nu cumva am iesit din sah cu un sah mat?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca ai o obsesie cu Dumnezeu asta, sa nu cumva sa fii unul dintre incapabili infiltrat pe acest blog ca sa incerci sa ne schimbi sfanta credinta pastafariana.

    RăspundețiȘtergere

Nu interzic nici un comentariu, din cand in cand o sa va pun piedica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Adauga la Agregator.ro Click aici si te duc Hopa sus !